سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال سایپا در حالی بازی را واگذار کرد که دو گل از سه گلی را که دریافت کرده توسط مهاجم خطرناک ونزوئلایی الریان به ثمر رسید .

ریواس سند سقوط سایپا را امضا کرد

به گزارش "ورزش سه"، مرحله سوم  یا به عبارتی مرحله آخر پلی آف جام باشگاه‌های آسیا به اتمام رسید و یکی از دو نماینده ایران دراین مرحله جواز صعود به مرحله بعدی را به دست نیاورد.

تیم فوتبال سایپا که که درهمان دقایق ابتدایی موفق شده بود دروازه حریف قدرتمند خودش الریان قطر را باز کند در ادامه حریف این تیم قطری نشد تا این دیدار را با نتیجه ۳ بر یک واگذار کنند.

دو گل از سه گل این دیدار توسط جلمین ریواس مهاجم  اهل ونزوئلا به ثمر رسید که قطعا درآینده نام او را بیشتر خواهید شنید.

این مهاجم ۲۹ ساله که سابقه بازی در تیم های الاتحاد، الشارجه و الهلال عربستان را در کارنامه خود دارد این فصل را قصد دارد همراه با الریان قطر روزهای خوبش را در الهلال تکرار کند.

 وی در بازی قبلی که با برتری ۳ بریک الریان مقابل العربی قطر در لیگ ستارگان قطر به دست آمد  موفق شده بود دو گل را به ثمر برساند و به این ترتیب می توان گفت که وی درعرض پنج روز گذشته دو بار بریس کرده است.


 این مهاجم که بلندای قامتش ۱۸۲ سانتی متر است درتیم الریان با شماره ۳ بازی می کند. در گذشته محمد کالون  مهاجم سابق اینتر هم با همین شماره بازی می کرد.

 گفتنی است الریان قطردرحال حاضر با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

کد خبر 432282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha