همشهری آنلاین: فیلم سینمایی حرفه پرخطر با داشتن بیش از ۱۴.۵ میلیون تماشاگر به دومین فیلم پربیننده تاریخ سینمای کره‌جنوبی تبدیل شد.

فيلم كره اي حرفه پرخطر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سومپی، «حرفه پرخطر» در تعطیلی‌های منتهی به ۱۷ فوریه بیش از ۹۴۵ هزار تماشاگر دیگر را به سالن‌های تاریک سینما کشاند و صدرنشین جدول فروش شد. این فیلم تا ۱۶ فوریه به رکورد ۱۴ میلیون بیننده رسیده و در جایگاه چهارم پرتماشاگرترین فیلم‌های تاریخ سینمای کره جا خوش کرده بود اما هجوم مردم برای دیدن آن باعث شد سینماهای نمایش‌دهنده در یک روز بیش از ۵۰۰ هزار بلیت دیگر بفروشند.

کمدی اکشن «حرفه پرخطر» از ۲۳ ژانویه روانه پرده سینماها شده و در کمتر از یک ماه به رکورد ۱۴ میلیون و ۵۳۶ هزار تماشاگر دست یافته است. اگر اکران فیلم با همین موفقیت تا دو سه هفته دیگر ادامه داشته باشد، شاید «حرفه پرخطر» بتواند رکورد پرتماشاگرترین فیلم تاریخ سینمای کره‌جنوبی را هم از آن خود کند.

پربیننده‌ترین فیلمی که تا امروز در سینماهای کره به نمایش عمومی درآمده، «آدمیرال: موج‌های خروشان» است که سال ۲۰۱۴ روی پرده رفت و ۱۷ میلیون و ۶۱۰ هزار تماشاگر داشت. نکته جالب اینکه فیلم جنگی کیم هان-مین در ۱۲ روز اول اکران رکورد ۱۰ میلیون تماشاگر را به نام خود ثبت کرده بود.

«حرفه پرخطر» به کارگردانی لی بیونگ-هیون داستان چند مامور مبارزه با قاچاق مواد مخدر را روایت می‌کند که گروه‌شان در آستانه انحلال است. آنها برای ماموریت بعدی و در قالب پوشش یک رستوران عرضه جوجه و مرغ سوخاری راه می‌اندازند اما اوضاع وقتی به هم می‌ریزد که کار و کاسبی‌شان رونق می‌گیرد.

کد خبر 432176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha