دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۶:۲۹
۰ نفر

روزنامه‌های دوشنبه 27 شهریور موضوعات مختلفی را برای تیتر یک خود انتخاب کرده‌اند که پرونده هسته‌ای ایران مهم‌ترین آنهاست.

قدس در این باره تیتر زده:«نشست 1-6 با ایران در نیویورک» و اعتماد ملی نوشته:«دیپلماسی فشرده هسته‌ای در نیویورک». آفتاب یزد خبر از «حمایت غیر متعهد‌ها از برنامه هسته‌ای ایران» داده و خراسان در همین زمینه نوشته:«اجلاس گروه 7 با طرح آمریکا برای تحریم بانکی ایران مخالفت کرد». کیهان هم در تیتر یک خود به نقل از «شورای اطلاعات و امنیتی آمریکا و انگلیس» نوشته:«اشتباه نکنید؛ ایران با تحریم قوی‌تر می‌شود».

تیترهای دیگر
خبر «دیدار رهبری» با «شرکت کنندگان در کنگره شهریار» را بسیاری از روزنامه‌ها در صفحه یک خود کار کرده‌اند و رسالت با انتخاب آن به عنوان تیتر یک به نقل از مقام معظم رهبری نوشته:«شهریار از ماندگاران شعر فارسی است».

در سیاست روز «تجمع گسترده طلاب در اعتراض به اظهارات پاپ» به چشم می‌خورد و همبستگی «پرواز نخستین زن ایرانی به فضا» را تیتر یک کرده. جام جم در تیتر یک خود از «چشمان نگران دانش آموزان به لوازم‌التحریر گزان» گزارش داده و اعتماد هم «چهار علت اصلی افزایش قیمت‌ها» را به نقل از «گزارش وزارت اقتصاد و دارایی» معرفی کرده است.

 و بالاخره «173 میلیارد دلار درآمد مهاجران» تیری است که کارگزاران برای خبر یک خود انتخاب کرده است.

تیرهای اقتصادی

عصر اقتصاد:«تولیدات صنعتی صادراتی نیست» که ارز معاون وزیر صنایع نقل شده.

پول:«ایرانیان سپرده‌گذاران متضرر نظان بانکی کشور».

جهان صنعت:«صعود 20 پله‌ای ریسک‌پذیری اقتصادی».

 

کد خبر 4320

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز