همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: قصد داریم تا پایان امسال آمار اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس را به ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر برسانیم. برای ایام عید نوروز ثبت نام ویژه نداریم و اعزام‌ها طبق روال انجام می‌شود.

حرم مطهر امام رضا ع

محمدرضا جعفریان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی پیرامون اعزام بازنشستگان تأمین اجتماعی به مشهد مقدس در ایام عید نوروز اظهار کرد: طرح کرامت رضوی را از اقدامات ماندگار و موفقیت آمیز سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شود. سال گذشته ۳۲ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: امسال قصد داریم ۳۵ تا ۴۰ هزار بازنشسته را به مشهد ببریم و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طی یک سال اخیر هر هفته حدود ۱۰۰۰ تن به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی اعزام داشتیم گفت: برخلاف سال‌های گذشته که ممکن بود برنامه اعزام چند هفته قطع شود و پیوسته نباشد، امسال حتی یک هفته تأخیر و قطعی در برنامه اعزام‌ها نداشتیم.

جعفریان ادامه داد: برای ایام عید نوروز ثبت نام ویژه نداریم و اعزام‌ها طبق روال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر تعداد متقاضیان بیشتر باشد سعی می‌کنیم از هتل‌های دیگری نیز استفاده کنیم عنوان کرد: ما امسال با توجه به افزایش حجم اعزام‌ها و رسیدن به سقفی که پیش بینی کرده بودیم یک هتل برای اسکان بازنشستگان به مجموعه هتل‌های دیگر اضافه کردیم تا بتوانیم به برنامه‌ریزی خود جامه عمل بپوشانیم. برای ایام عیدنوروز نیز مشکل خاصی وجود ندارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 431902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha