همشهری‌آنلاین: مشاور شهردار و سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو خبر داد.

نمايشگاه زنان و توليد

 فاطمه راکعی در گفت‌وگو با شهرنوشت، ضمن اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نمایشگاه از ابتدا بهمن ماه آغاز شد. در دوره‌های گذشته حدود ۳۰ درصد از غرفه‌ها به مراکز کوثر اختصاص می‌یافت، این بار اما تلاش می‌کنیم سهم کوثرها را افزایش دهیم تا حضور چشمگیرتری در کنار برندهای مطرح داخلی داشته باشند. 

راکعی با اشاره به این‌که بخش عمده نمایشگاه به عرضه پوشاک، کیف و کفش اختصاص دارد، عنوان کرد: این محصولات در سالن‌های گلستان، تهران، پردیس و مهتاب ارائه می‌شوند و سایر محصولات همچون صنایع دستی، نیازمندی‌های شب عید و مواد خوراکی در چادرهای محوطه بیرونی و طبقه زیرین نمایشگاه به فروش می‌رسند. 

مشاور شهردار تهران تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه زنان و تولید ملی حضور برندهای مطرح کشور است که محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می‌کنند. این روند امسال نیز ادامه دارد تا شهروندان در آستانه سال نو کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب خریداری کنند. 

راکعی در پایان گفت: نمایشگاه زنان و تولید ملی یکی از شناخته‌ترین نمایشگاه ها در حوزه پوشاک است به طوری که اسفندماه سال گذشته حدود ۱۱۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. امیدواریم امسال نیز شاهد حضور گسترده شهروندان باشیم.

 چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی از ۱۵ تا ۲۴ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می شود. 

کد خبر 431854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha