جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
۰ نفر

همشهری انلاین: یازده اجرا از ژانرهای مختلف در سومین روز از جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه خواهد رفت.

۱۱ اجرا در سومین روز از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش ایسنا، ارکستر سمفونیک تهران با رهبری شهرداد روحانی در سومین روز‬ ‬ از برگزاری جشنواره موسیقی فجر (۲۶ بهمن ماه) ساعت ۳۰:‏۱۸ در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. همچنین «گروه رستاک» به سرپرستی سیامک سپهری در همین سالن ساعت ۲۱:۳۰‬ اجرا خواهند داشت.

تالار رودکی نیز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب میزبان اجراهای «تکنوازی پیانو» به نوازندگی فریماه قوام صدری و «تکنوازی سنتور» با اجرای مجید کیانی خواهد بود.

گروه «آهنگ» با آهنگ‌سازی مهرداد ناصحی و خوانندگی وحید تاج نیز ساعت ۱۹ در ایوان شمس به روی صحنه خواهند رفت.

فرهنگسرای نیاوران نیز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان «دو نوازی قانون و تنبک» به نوازندگی پریچهر خواجه و اجرای گروه «ثقیل» از کشور ازبکستان خواهد بود.

دو گروه موسیقی «کوارتت محمد آزمند» به سرپرستی وفا مصباحی و «کهت میان» به سرپرستی همایون مجدزاده هم ساعت ۱۹ در برج آزادی اجرا خواهند داشت.

«تکنوازی دو تار قوچان» به نوازندگی علی غلامرضا المه جوق ساعت ۱۹ در سوره حوزه هنری اجرا خواهد شد و گروه ترکمنی «چاغابخشی» به سرپرستی حمید کم، گروه «کادوس تالش» به سرپرستی آرمین فریدی و گروه «گیل و دیلم» به سرپرستی محمدرضا شاه نوری نیز در همین ساعت به روی صحنه خواهند رفت.

برج میلاد نیز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان دو گروه موسیقی پاپ - «برادران آرش و مسیح» و «امیر عباس گلاب» - خواهد بود.

سالن سیف‌الله داد در خانه سینما نیز فیلم‌هایی به نام‌های «اهمیت عارف بودن» از مهدی باقری، «پیدای ناپیدا» از محمد احسانی، «والسی برای تهران» از زینب تبریزی را در ساعت ۱۶:۳۰ به نمایش خواهد گذاشت. همچنین فیلم «بزم رزم» از وحید حسینی ساعت ۱۸:۳۰ در این سالن نمایش داده خواهد شد.

سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 431737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha