همشهری آنلاین: روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در بیانیه‌ای از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش - زاهدان خبر داد.

سپاه پاسداران

به گزارش ایرنا در بخشی از این بیانیه آمده است: در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

  • متن کامل بیانیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه

در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه ،تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه  چهارشنبه ۲۴بهمن  یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه ،عازم موطن خود بودند را در جاده خاش- زاهدان مورد هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شد.

  • ۲۷ شهید و ۱۳  مجروح

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ تکمیلی تعداد شهدای جنایت تروریستی جاده خاش- زاهدان را ۲۷ تن و مجروحان را ۱۳ تن اعلام کرد.

کد خبر 431672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha