همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با بیان مجموعه‌ای از گلایا نسبت به سازمان لیگ و کمیته داوران از برنامه‌ریزی بازی‌ها انتقاد کرد و گفت: شاید باید خودم را از برج میلاد پایین بیاندازم.

برانكو

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: به عنوان گزینه برتر وارد این بازی می‌شویم تا برنده باشیم.  البته نباید فراموش کنیم پدیده در هفته گذشته بازی بسیار سختی با استقلال خوزستان داشت و توانست آنها را خیلی سخت با یک گل ببرد.

وی افزود: می‌دانیم آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و تلاش می کنند خوب بازی کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط فوتبال در خوزستان اذعان داشت: آنجا همیشه فوتبالیست‌های خوبی داشته است. آنها سه، چهار بازیکن ۱۸ - ۱۹ ساله دارند که به تیمشان شادابی و نشاط می‌دهند. با این حال ما فقط به برد فکر می کنیم.

برانکو اظهار داشت: باخت مقابل فولاد ما را متزلزل نمی‌کند. شرایط خوب خودمان را ادامه می‌دهیم تا به هدف برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: ماهینی، انصاری و همتی که مصدوم هستند. نوراللهی هم محروم است و ربیع خواه نیز طوری است که نمی خواهیم روی او ریسک کنیم.

وی درباره اینکه صحبت‌هایی درخصوص دست‌های پشت پرده برای قهرمان نشدن پرسپولیس بیان می‌شود اظهار داشت: ما هدفمان را که قهرمانی است اعلام کردیم. از فشارهایی که حس می‌کنیم شانه خالی نمی‌کنیم و خوب می‌دانیم هر تیمی که مقابل ما حاضر می‌شود متفاوت ظاهر خواهد شد. درباره داوری هم بارها تکرار کردم فقط داوری محترمانه می‌خواهیم. این را گفتم و جریمه شدم. خودشان بازی ما در اهواز را آنالیز کنند. من چیزی نمی‌گویم. فقط می‌گویم یک دقیقه وقت کمتر گرفته شد. به مسائل دیگر نمی‌پردازم که مقابل پیکان چه شد و چطور جلوی سپاهان پنالتی گرفتند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: وقتی هم یک داور خیلی خوب سوت زد کم مانده بود سنگبارانش کنند.

برانکو افزود: نیاز می‌بینم بگویم وقتی می‌بریم می‌آیند از منفعت‌های داوری می‌گویند. اینطور نیست. چه تیمی در فیفادی در جهان بازی می‌کند؟ ما بازی کردیم. در بازی‌های تیم ملی در جام حذفی هم بازی کردیم. قبول کردم چون چاره‌ای نداشتم. طوری برنامه ریزی کردند که من چاره‌ای جز پذیرش آن نداشتم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مهدی ترابی نیاز به فضا و زمان زیادی برای بازی کردن دارد، گفت: او را جذب کردیم چون در هر فضایی بازی می‌کند. این را هم باید بدانید ما از چهار بازیکن درترکیب اصلی استفاده می‌کنیم. ما در بازی با فولاد اشتباهی داشتیم اما باز هم برتر بودیم. ۶۳ درصد مالکیت توپ داشتیم و ۱۶ شوت زدیم.  ۶ شانس گل داشتیم. این مشکل ماست که آنها را تبدیل به گل نکردیم. من نه تنها ترابی بلکه تمام بازیکنانم را طوری آماده می‌کنم که بتوانند در دو پست بازی کنند. البته اولین بازی برای او و نادری سخت بود اما ما و تمام اعضای تیم و هواداران صبور هستیم تا تیم نتیجه بگیرد. با این حال من از تیمم مقابل فولاد راضی‌ام.

برانکو درباره کمپین هواداران برای حضور با پرچم سفید در بازی فردا و امضا کردن طومار برای شکایت از داوری‌ها اظهار داشت: مدام شایعه می‌کنند که قرار است پرسپولیس را قهرمان کنند. اما گفتم ما تنها تیمی هستیم که بیشتر از همه ضرر کردیم. ولی گلایه‌ای نداریم. چاره‌ای نداریم.

وی افزود: فشردگی بازی‌ها طوری است که حسین ماهینی و محمد انصاری را هم به خاطر همین موضوع از دست دادیم. واقعا نمی‌دانیم چرا این فشار وجود دارد. قبل از بازی فینال در آسیا تنها ۵ روز برای بازی با سایپا فرصت داشتیم. باز داور آنجا به ما لطمه زد و گلی که آنها زدند آفساید بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سعید فتاحی اعلام کرده است برنامه فشرده بازی‌ها را با برانکو هماهنگ کرده است، گفت: می دانید چطور هماهنگ کردند؟ گفتند این برنامه است. پرسیدم می‌توان تغییر داد؟ گفتند نه! این برنامه‌ریزی است که با من انجام دادند. من فقط برای سپیدرود در جام حذفی امضا کردم بازی می‌کنیم چون زمان دیگری نداشتیم. این نحوه برنامه‌ریزی است که دوستان دارند. شاید باید خودم را از برج میلاد پایین بیاندازم!

خبرنگاری به برانکو گفت بعضی از پیشکسوتان باشگاه را تحت فشار گذاشته‌اند که چرا نسبت به اتفاقات اخیر سکوت کرده و پاسخی نمی‌دهد و اینکه آیا این صحبت‌ها برای تیم حاشیه ساز نیست؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: واقعا نمی‌دانم چه جوابی بدهم که آیا این موضوع حاشیه ساز است یا نه. هرکس نگاه خودش را دارد.  همکاران شما چند سوال از ما پرسیدند ولی رسانه‌ها کجا هستند که از ارگان‌ها و فدراسیون سئوال بپرسند که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. سئوال پرسیدن حق شماست.

وی درباره امکان تغییر تقویم بازی‌های پرسپولیس به گوشی همراهش نگاه کرد و گفت: دارم می‌بینم که واقعا وقت نیست. تا نوروز مدام بازی می کنیم. سپس ۱۴ روز تعطیل است چون تیم ملی باید در فیفادی بازی کند.

برانکو در رابطه با زمان زمان دربی که در نوروز است اظهار داشت: چاره‌ای جز این نیست. فقط می‌دانم بازیکنان ملی پوش می‌آیند و در دربی بازی می‌کنند.  واقعا چاره ای نیست. هر چهار روز بازی است. شما بگویید من چه بگویم.

کد خبر 431648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha