مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ در پایگاه مدیریت بحران بوستان بزرگ ولایت این منطقه خبر داد.

اورژانس

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد باقر شفائی با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان منطقه دومین پایگاه اورژانس در محل مدیریت بحران بوستان بزرگ ولایت افتتاح شد.

او ادامه داد: در این پایگاه ۶ نفر نیروی متخصص حضور دارند که در صورت تماس از سوی شهروندان مشاوره پزشکی انجام می‌دهند و در شرایط نیاز به مراجعه حضوری با یک دستگاه آمبولانس و موتورلانس در محدوده بزرگراه تندگویان، جوانه، خیابان شهید زلفی( ماهان ) خانی آبادنو را تحت پوشش قرار و در محل حادثه آماده خدمت‌رسانی هستند. 

شفائی درتشریح سایر خدمات این پایگاه خاطرنشان کرد: با مشارکت ستاد مدیریت بحران، هلال احمر و پایگاه اورژانس و با هدف اطلاع‌رسانی وآگاهی شهروندان در مواقع بحران کارگاه‌های کمک‌های اولیه و فوریت‌های بهداشتی و درمانی برگزار خواهد شد.

او یادآور شد: ارتقاء خدمات و فوریت‌های پیش‌بیمارستانی، به موقع رساندن مصدومان و حادثه‌دیدگان به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین کاهش چشمگیر مدت زمان رسیدن به محل حادثه از اهداف اصلی راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس در این منطقه است.

کد خبر 431614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha