همشهری‌آنلاین: شهردار تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی را منتشر کرد.

انقلاب اسلامي

به گزارش شهرنوشت، پیام پیروز حناچی بدین شرح است: 

«به نام خداوند فجرآفرین»

بهمن که به میانه می‌رسد، غروری عزتمند و گسترده، جان و دل ایرانیان را سرزنده می‌سازد. در این زمستان سرد، بهار با طراوت و موسم شکفتن شکوفه‌های ایمان، آزادی و جمهوری اسلامی را به بار نشانده‌است. انقلاب اسلامی به پشتوانه میلیون‌ها ایرانی که عاشقانه دل در گرو کشور دارند، با عزّت، بالندگی و اقتدار این حرکت را به عنوان فرهنگی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر جهان با تکیه بر آرمان‌ها و مطالبات دیرین و به معماری امام بزرگوار و از منظر مردم‌سالاری دینی و تدبیر و عقلانیت به ثمر رساندند و بر همین اساس حضور این مردم، همواره تضمین سلامت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امروز فجرآفرینان سال ۱۳۵۷ و ملت قهرمان ایران با یادآوری عطر حضور معنوی امام راحل در طلیعه چهل سال سرافرازی انقلاب اسلامی ضمن شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید ارادت و میثاق خواهند داشت. 

اینجانب از همه ارکان خدوم و پرتلاش مدیریت شهری برای حضور در این راهپیمایی در کنار اقشار مختلف شهروندان عزیز دعوت میکنم و بی‌شک یکایک دست اندرکاران مدیریت شهری پایتخت نیز با درک اهمیّت استمرار حرکت نظام و انقلاب در کنار مردم عزیز تمامی مساعی و اهتمام خود را در جهت حل مشکلات و زیست بهینه شهر تهران به کار خواهند گرفت تا شمیم دل‌انگیز امید و خودباوری و جلوه شکوهمند دلبستگی نظام را همواره جلوه گر و سعادت آفرین کنند.

کد خبر 431413

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha