همشهری آنلاین: کارگردان مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۲۳ آزاده سرافراز دفاع مقدس که فیلم «۲۳نفر» نیز روایتی از زندگی آن‌هاست، در این مراسم تجلیل می‌شوند.

جشنواره فيلم فجر

احد صادقی در گفت‌وگویی با ایسنا، با تاکید بر این‌که معمولاً مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر از جذابیتِ خاصِ خود به دلیل معرفی بهترین‌های سینما برخوردار است، تاکید کرد: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا مراسم به شکل بسیار آبرومند و در شأن این رویداد برگزار شود.

او با اشاره به همزمانی این جشنواره با چهل سالگی انقلاب اسلامی، افزود: تلاش می‌کنیم، سینمای نجیب ایران را در طول چهل سال گذشته در این مراسم مرور کنیم. همچنین از ۲۳ آزاده سرافراز دفاع مقدس که فیلم «۲۳ نفر» نیز براساس زندگی آن‌ها ساخته شده، تقدیر می‌شود تا از سوی سینماگران ادای دِینی باشد به همه‌ی کسانی که در هشت سال دفاع مقدس از خود گذشتگی کردند.

وی مجری اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر را «محمدرضا شهیدی‌فر» معرفی کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها انجام شده، اختتامیه‌ی ۲۲ بهمن ماه از ساعت شش و نیم بعدازظهر در برج میلاد آغاز می‌شود و تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا طبق برنامه، در ۱۲۰ دقیقه مراسم را به پایان ببریم.

صادقی جذابیت این مراسم را به حدی دانست که نیازی به برگزاری موسیقی زنده در میانه‌ی برنامه نداشته باشد و اضافه کرد: براساس صحبت‌های انجام شده، احتمالاً این مراسم از شبکه "نمایش" به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 431308

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha