یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر سینماهای موزه سینمای ایران، از استقبال پرشور و کم‌نظیر مردم از برگزاری دوره سی و هفتم جشنواره فجر در موزه سینما خبر داد.

موزه سینما

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  آیت ملک‌نیا مدیر سینماهای موزه سینمای ایران گفت: امسال تلاش شد موزه سینما به جمع سینماهای مردمی سی و هفتیمن جشنواره فیلم فجر بپیوندد تا مخاطبان بالقوه موزه نیز از فیلم‌های این رویداد مهم سینمایی بهره‌مند شوند. از این رو، دو سانس ۱۴:۳۰ و ۱۷:۰۰ در دو سالن سینماتوگراف و فردوس در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

او با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از دیدن فیلم‌های جشنواره در موزه سینما گفت: با اعلام خبر پیوستن موزه سینما به جمع سینماهای مردمی، از همان روزهای ابتدایی برگزاری جشنواره، شاهد حضور پرتعداد مخاطبان در موزه هستیم و این استقبال همچنان ادامه دارد.

ملک‌نیا با بیان اینکه موزه سینما در فجر ۳۷، جشنواره‌ای باشکوهتر و روزهای پرمخاطبی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده، افزود: مردمی شدن سینماهای موزه، فرم و محتوای فیلم‌ها، شرایط تسهیل شده برای مردم از جمله خرید اینترنتی بلیت، اطلاع‌رسانی خوب و گسترده‌ موزه و جشنواره در انتشار جدول برنامه‌ها از جمله عواملی هستند که منجر به برگزاری جشنواره‌ای پر شور و حضور پرتعداد مخاطبان در موزه سینما شده است.

مدیر سینماهای موزه سینما بیان کرد: استقبال از تماشای فیلم‌های جشنواره در موزه به حدی است که مخاطبان برای دیدن فیلم‌های مورد علاقه خود، ساعت‌ها قبل از شروع سانس برای تهیه بلیت، مقابل گیشه موزه صف‌های طولانی تشکیل می‌دهند و درخواست افزایش سانس می‌کنند.

او همچنین به حضور پررنگ خانواده‌ها برای دیدن فیلم‌های جشنواره در موزه، اشاره کرد و گفت: موزه سینما در دوره ۳۷ جشنواره، در سانس ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰  میزبان میهمانان جشنواره است که در این بخش نیز شاهد استقبال بسیار عالی آنان روبرو هستیم که نکته قابل توجه حضور پررنگ خانواده‌ها در اکران‌های شبانه است.

ملک‌نیا افزود: این حجم استقبال به این معناست که جشنواره توانسته پاسخگوی سلیقه‌های متفاوت و مخاطبان در قشرهای مختلف باشد و این جای تبریک دارد.

او درباره استقبال مردم از نمایشگاه پوستر جشنواره‌های فیلم فجر در موزه سینما توضیح داد: در این دو نمایشگاه که در سالن انتظار سینماتوگراف و فردوس برپاست، مخاطبان پوستر ۳۶ دوره جشنواره فیلم فجر را یک جا خواهند دید و خاطرات این جشنواره را در قالب پوستر مرور می‌کنند. همچنین ویترین‌هایی از موفقیت‌ها و یادگارهای بازیگران در دوره‌های گذشته این رویداد سینمایی در موزه سینما برپاست و مخاطبان علاوه بر تماشای فیلم، می‌توانند از این نمایشگاه نیز دیدن کنند.

ملک‌نیا افزود: با توجه به اینکه در دو روز پایانی جشنواره فیلم‌های مهمی در موزه سینما روی پرده می‌رود، پیش بینی می‌شود که داستان تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه بلیت ادامه خواهد داشت که ما تلاش می‌کنیم با احترام میزبان دوستداران سینمای ایران باشیم و خاطرات خوشی را برای آنان در این دوره رقم بزنیم.

او در پایان گفت: از مسئولان جشنواره و همچنین همکارانم در موزه سینما برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره، تشکر و قدردانی می‌کنم.

کد خبر 431280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha