همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری حضور یافت و به علت اعتراض به کمیته داوران سکوت کرد.

قلعه‌نويي

ایرنا نوشت: نشست خبری قبل از دیدار تیم های سپاهان و سپید رود رشت روز شنبه از ساعت ۱۴ در هتلی در اصفهان برگزار شد.

امیر قلعه نویی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مقابل خبرنگاران حاضر شد ولی سکوت کرد.

سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان در این نشست بیانیه ای را قرائت کرد.

وی در این بیانیه اظهار داشت: حاضر شدن قلعه‌ نویی در نشست خبری قبل از بازی سپاهان و سپیدرود صرفاً جهت احترام به خبرنگاران و تمکین از دستورات سازمان لیگ است.

وی گفت: با سکوت نارضایتی خود را ادامه می‌ دهیم؛ تا زمانی که کمیته داوران و انضباطی روش‌ های تبعیض‌ آمیز خود را ادامه دهند، ترجیح می‌دهیم با سکوت نارضایتی خود را اعلام می‌ کنیم.

وی افزود: به همین دلیل برای ابراز نگرانی از شرایط فعلی و همچنین تبعات بازی مقابل پرسپولیس با داوری آقای فغانی داور که به ناحق منجر به محرومیت دو جلسه‌ای بهترین گلزن و قلعه‌ نویی و همچنین محرومیت هواداران سپاهان در بازی شد، سکوت می ‌کنیم و با احترام به خبرنگاران، این نشست را ترک می ‌کنم.

وی یادآور شد : گاهی سکوت آخرین سنگر است.

همچنین سرمربی تیم سپیدرود رشت در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اصفهان حضور نیافت.

 علی کریمی سرمربی تیم سپید رورد رشت علی رغم حضور و انتظار خبرنگاران در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اصفهان حضور نیافت.

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تیم سپاهان علت حضور نیافتن علی کریمی را تغییر ساعت تمرین این تیم عنوان کرد.

پیش از این طبق برنامه های اعلام شده از طریق باشگاه سپاهان قرار بود نشست خبری مربیان دو تیم سپاهان و سپید رود رشت از ساعت ۱۴ در هتلی در اصفهان برگزار شود.

دیدار تیم های سپاهان اصفهان و سپید رود رشت از ساعت ۱۷:۱۵ در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

کد خبر 431243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha