همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه خبر داد.

جاده ، سفر ، هوا
 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه تا ساعت یک بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج نیز ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر روز پنجشنبه تا ساعت یک بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی، اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه شنبه ۲۳ بهمن ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۷ بهمن ماه تا ساعت یک بامداد روز پنج شنبه ۱۸ بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه تا ساعت یک بامداد روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج نیز ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر روز پنجشنبه تا ساعت یک بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز شنبه ۲۰ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد گفت: با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت تردد محور هراز از ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از این محور خبر داد و گفت: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در این محور ممنوع می‌باشد.

این مقام انتظامی همچنین اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز شنبه ۲۰ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی از ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل، تصریح کرد: از ساعت ۴ بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در محور سواد کوه تردد تمامی تریلرها به استثنای تریلرهای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۷ و ۱۷ بهمن ماه از باند جنوب به شمال محور فیروزکوه به قائم شهر و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه از باند شمال به جنوب محور قائم شهر به فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 431077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha