پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
۰ نفر

خبر > برای دوستداران موسیقی اقوام و به‌ویژه طرفداران گروه رستاک خبر خوبی داریم؛ این گروه جمعه ۲۶ بهمن، ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا دارد. برنامه‌ی گروه رستاک، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، در سی و چهارمین جشنواره‌ی موسیقی است.

اجرای گروه رستاک در تالار وحدت

فرزاد مرادی نوازنده و خواننده‌ی گروه موسیقی رستاک با اعلام این خبر گفت: «رپرتوآر این اجرا شباهت‌هایی به آخرین اجرای گروه دارد؛ اجرای حدود یک ماه پیش در برج میلاد. در این برنامه، قطعاتی از آلبوم‌های «بهار»، «میان خورشیدهای همیشه»، «سرنای نوروز» و «همه اقوام من» که شامل قطعات جدید و قدیمی است توسط گروه اجرا می‌شود.»

به‌گفته‌ی این هنرمند «قطعاتی پرانرژی شامل موسیقی مناطق آذربایجان، کردستان، لرستان، بختیاری، بوشهر، کرمان، خراسان، مازندران، گیلان و فارس برای اجرا انتخاب شده است و گروه سعی کرده با اجرایی متفاوت و ایجاد فضاهایی جدید در بخش صوتی و بصری مخاطبان را تا پایان کنسرت همراه خود نگه دارد.»

مرادی درباره‌ی تم اصلی جشنواره‌ی امسال و حمایت از آهنگ‌سازان ایرانی گفت: «جشنوارهی موسیقی هرسال هدفمندتر برگزار می‌شود. موضوعی که جشنواره‌ی امسال به آن توجه کرده، نشانه‌ی عمیق‌شدن نگاه در این زمینه است که می‌تواند باعث پیشرفت موسیقی شود.»

او هم‌چنین درمورد استقبال مردم از جشنواره‌ی موسیقی فجر گفت: «طی سالهای گذشته تجربههای خوبی در برگزاری جشنواره کسب شده و باعث خوشحالی ماست که از گروه‌های پر مخاطب‌ جشنواره هستیم. امسال هم همچون سال‌های گذشته امیدواریم با مجموعهی قطعاتی که برای این اجرا آماده کردهایم، رضایت مخاطبان علاقه‌مند به موسیقی را برآورده سازیم تا این اجرا بتواند تجربه‌ی مؤثر دیگری برای علاقه‌مندان موسیقی مناطق ایران باشد.»

کد خبر 431043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha