سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: گادوین منشا با اعلام امیرحسین فتحی با قراردادی یک و نیم ساله به استقلال پیوست.

گادوين منشا

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، منشا بعد از انعقاد قرارداد با این تیم به سایت رسمی باشگاه گفت: خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارم. انتقال به استقلال یک قدم بزرگ و یک جهش بزرگ است. احساس غریبی دارم و اینجا شبیه به خانه خودم است.

وی ادامه داد: تنها چیزی که برای من مانده، نشان دادن توانایی‌های خودم است تا به خیلی افراد ثابت کنم که اشتباه نکردم به استقلال آمدم.

وی در ادامه عنوان کرد: استقلال را می‌شناسم. استقلال باشگاه بزرگی است و دو مرتبه قهرمان آسیا شده است. استقلال را همه می‌شناسند.

منشا درباره همکاری با شفر تصریح کرد: رابطه من با آقای شفر بسیار نزدیک است. ایشان به من اعتقاد دارند و به همین خاطر بود که ایشان از من خواست تا باشگاه من را جذب کند. حتی ایشان می‌دانست که این یک جابجایی بسیار بزرگ است. من از ایشان به خاطر اعتقاد و اعتمادی که به من دارند، تشکر می‌کنم.

او در بخش دیگری از صبت‌های خود گفت: استقلال در آسیا با تیم‌ها سختی رقابت می‌کند. من با الهلال و الدحیل بازی کردم و مهم‌ترین چیز این است که برابر آنها موفق عمل کردم. امیدوارم استقلال نتایج خوبی بگیرد و عملکرد خوب من در آسیا تداوم داشته باشد تا به تیم کمک بیشتری بکنم.

وی در پایان اعلام کرد که در استقلال شماره ۹۰ را برتن می‌کند.

کد خبر 430859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha