دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
۰ نفر

تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی مناطق جنوب پایتخت، ۲۰ بهمن، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میدان ابوذر منطقه۱۷ برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی مناطق جنوب پایتخت، ۲۰ بهمن، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میدان ابوذر منطقه۱۷ برگزار می‌شود.

«ذاکر صادقی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی جنوب غرب تهران با اعلام این خبر گفت: «با توجه به تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تجمع هیئت‌های مذهبی، امسال با حال و هوای ویژه‌ای برگزار می‌شود. برپایی غرفه‌های فرهنگی، ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه‌های سلامت (معاینه رایگان، سنجش فشارخون، قندخون و...)، مسابقات فرهنگی و... از جمله برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده برای این مراسم است.»  صادقی به جلسه‌ای که بین اداره‌های محلی از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، پلیس راهور و هلال‌احمر منطقه برگزار شد، اشاره کرد و گفت:

«در این جلسه مقرر شد تا با هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود تجمع هیئت‌های مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا(س) هرچه باشکوه‌تر برگزار شود. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» خواهد بود و مداحان اهل‌بیت(ع) از جمله «مرتضی طاهری» هم مرثیه‌سرایی خواهند کرد.»او با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این منطقه افزود: «در این ایام همچنین با همکاری مدیریت شهری و اداره‌های آموزش و پرورش مناطق جنوب غرب پایتخت، همایش‌ها و نشست‌هایی با عنوان گفتمان دینی در مساجد، حسینیه‌ها و مدارس برگزار می‌شود و مبلّغانی از حوزه و دانشگاه برای این نشست‌ها اعزام می‌شوند.»

کد خبر 430795

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha