همشهری آنلاین: سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای در خصوص رسانه‌های صوتی و تصویری، سایت‌های خبری و منتشرکننده محتوی تولیدی، رسانه‌های برخط Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV منتشر کرد.

فوتبال

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

« بسمه تعالی »

به اطلاع کلیه رسانه‌های صوتی و تصویری، سایت‌های خبری و منتشرکننده محتوی تولیدی، رسانه‌های برخط  Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV  می‌رساند:

هرگونه انتشار محتوی صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر شامل پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات، هایلایت و خلاصه مسابقات، گل‌های مسابقات، بررسی داوری لیگ و هر نوع حواشی آن از رسانه دیداری و شنیداری و همچنین سایت‌های اینترنتی با توجه به در اختیار داشتن کلیه حقوق پخش فوتبال توسط موسسه لیگ برتر منوط به کسب اجازه از این سازمان بوده و صرفا انتشار عکس و متن خبر توسط سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مجاز خواهد بود.

از تمامی رسانه‌هایی که تمایل به پخش صوت و تصویر مسابقات را دارند درخواست می‌شود برای گرفتن مجوز با موسسه لیگ برتر تماس حاصل فرمایند. بدیهی است با سایت‌ها و تلویزیون‌های اینترنتی که نسبت به پخش این مسابقات و تصاویر و صوت آن اقدام کنند برابر قانون حقوق پخش محتوی صوتی و تصویری برخورد لازم صورت می‌گیرد.»

کد خبر 430742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha