همشهری‌آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر لزوم تکمیل پروژه احداث پل دسترسی بزرگراه شهید چمران به خیابان رشیدالدین فضل‌الله تاکید کرد.

پروژه پل ولنجک

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس ایرج معزی که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث پل دسترسی بزرگراه شهید چمران به خیابان رشیدالدین فضل‌الله در منطقه یک(محدوده ولنجک) سخن می‌گفت، بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح چمران- رشیدالدین را زمینه‌ساز حذف دوربرگردان قبل از پل پارک وی و ساماندهی ترافیک در این تقاطع پر رفت و آمد ذکر و اضافه کرد: گشایش این پل، کمک شایان توجهی به روان‌سازی ترافیک معابر شمال پایتخت به ویژه در روزهای پایانی سال خواهد کرد.

در این بازدید که به اتفاق سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک و  سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، سرکلانتر ناحیه شمال پلیس راهور تهران بزرگ انجام شد، بخش‌های مختلف پروژه مورد پایش میدانی قرار گرفت و تدابیری برای تسریع عملیات اجرایی اتخاذ شد.

گفتنی است پل دسترسی بزرگراه شهید چمران به خیابان رشیدالدین فضل‌الله، یک پل صندوقه‌ای فلزی است و طول آن با احتساب رمپ‌های ورودی و خروجی به بیش از ۳۲۰ متر می‌رسد. پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه راهگشای ترافیکی، به مرز ۷۵ درصد رسیده است.

کد خبر 430714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha