همشهری آنلاین: بر اساس گزارش های تازه منتشر شده دویچه بانک در سال ۲۰۱۶ درخواست افتتاح حساب از سوی دونالد ترامپ را رد کرده است.

دویچه بانک از افتتاح حساب برای ترامپ ممانعت کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه هندلز بلات، دویچه بانک در ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی همزمان با رقابت های انتخاباتی در آمریکا درخواستی مبنی بر افتتاح یک حساب بانکی از سوی «دونالد ترامپ» نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری دریافت کرده است.

به نوشته این روزنامه آلمانی دویچه بانک بدون تامل این درخواست را رد کرده و در این باره توضیح داده است که هدف از این سرمایه‌گذاری نامعلوم و مبهم است. 

دویچه بانک در ادامه دلایل رد خود برای افتتاح حساب بانکی برای رئیس جمهوری کنونی آمریکا آورده است: این احتمال وجود داشت که این مبلغ صرف اقداماتی در راستای تامین مالی فعالیت های تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ شود. 

هندلز بلات در ادامه مطلب خود به زمین گلف ترامپ در آلمان اشاره کرده و به نقل از منابع مطلع نوشته است که هزینه های نگهداری و بازسازی زمین گلف از منابع دیگر تامین شده است.

گفتنی است دویچه بانک شرکت خدمات مالی و بانکداری آلمانی و چندملیتی است که در سال ۱۸۷۰ میلادی تاسیس شده و شعبه مرکزی آن در شهر فرانکفورت قرار دارد.

دویچه بانک در حال حاضر با بیش از ۹۸ هزار کارمند شعبه‌هایی در مراکز مهم جهان مانند لندن، مسکو، نیویورک، سنگاپور، سیدنی، هنگ کنگ وتوکیو دارد.

کد خبر 430609

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha