همشهری آنلاین: آخرین روز جدول اصلی رقابت‌های بین المللی تنیس جوانان در جزیره کیش برگزار شد و با کسب عناوین برتر توسط تنیسورهای کشورمان به پایان رسید.

تنيس

به گزارش عمومی فدراسیون تنیس، در فینال بخش انفرادی آریا روغنی با نتیجه (۲-۶ و ۴-۶) مقابل نماینده چک شکست خورد و نایب قهرمان شد و سینا مقیمی و آرین اسماعیل پورفلاح نیز سوم مشترک شدند و در فینال دختران نیز نماینده ترکیه با نتیجه ( ۲-۶ ، ۶-۱ و ۰-۶ ) نماینده روسیه را برد و قهرمان شد و تنیسورهای ترکیه و آذربایجان سوم مشترک شدند.

در فینال بخش دو نفره پسران تیم ایران با ترکیب آریا روغنی و سینا مقیمی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶) مقابل تیم چک به برتری رسید و فاتح این دوره از مسابقات شد و تیم‌های عرفان درویش نوری و سیاوش شیردل از ایران و تیم دونفره روهام عباسی از ایران و کیان کاظمی از آلمان عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

 در بخش دونفره بانوان هم تیم مشترک آذربایجان و ترکیه با پیروزی مقابل تیم مشترک ترکیه و اوکراین قهرمان و فاتح چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر شد.

در این دوره از مسابقات تنیسورهایی از کشورهای ایران، پاکستان، آلمان، چک، روسیه، سوریه، انگلیس، اوکراین، هند و ترکیه حضور داشتند.

این مسابقات در دو بخش دختران و پسران به مدت یک هفته به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سامان حسنی، داور نشان برنز کشورمان بود.

کد خبر 430562

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha