مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از برپایی ۲۲ پردیس فرهنگی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

22 بهمن

ابوالفضل رفیع در گفت وگو با شهرنوشت با اعلام این خبر گفت: پردیس‌های فرهنگی شهرداری تهران در حدفاصل میدان فردوسی تا میدان آزادی (مسیر راهپیمایی) برپا می شود و مساحت کلی پردیس‌ها به حدود ۱۰ هزار متر مربع می‌رسد. 

رفیع گفت: در پردیس‌های فرهنگی، اجرای مجموعه‌ای از فعالیت‌های هنری پیش بینی شده است. اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان، نقالی، پرده‌خوانی، قصه‌گویی، برگزاری مسابقات ورزشی، توزیع ۲۰ هزار محصول فرهنگی و اجرای گروه‌های موسیقی از مهم‌ترین برنامه‌های پردیس‌های فرهنگی است. 

مدیرکل فرهنگی شهردای تهران توزیع ۴۰ هزار پرچم کوچک ایران در میان راهپیمایان را از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران دانست و گفت: متناسب با شعار «۴۰ سال سرافرازی» که از سوی شهرداری تهران انتخاب شد، مجموعه نمایشگاه‌های روزشمار انقلاب در مناطق برگزار می‌شود. همچنین، در این ایام اقدام‌های مربوط به غبارروبی مساجد، تکریم خانواده شهدا و عطرافشانی قبور شهدا در دستور کار قرار می‌گیرد. 

به گفته رفیع، برگزاری مراسم «شب شعر انقلاب» و نواختن «زنگ انقلاب» در ۴۴۰ مدرسه پایتخت از دیگر اقدام‌هایی‌ست که هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

کد خبر 430558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha