مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش سالانه تعداد افرادی که نیازمند استفاده از خدمات شهرداری هستند، بر لزوم افزایش گرمخانه‌ها در پایتخت تاکید کرد.

گرمخانه

حجت نظری در گفت‌وگو با شهرنوشت با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های تهران و با تاکید بر این نکته که تا به امروز در مجموع اقدام‌های خوبی در شهرداری‌ انجام شده است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد با توجه به سیل مهاجرانی که به دلایل مختلف از جمله کار و فرصت‌های اقتصادی به سمت تهران حرکت می‌کنند، هر ساله تعداد افرادی که نیازمند استفاده از خدمات شهرداری در این زمینه هستند افزایش پیدا می‌کند.

او با بیان این‌که گرمخانه‌های فعلی ممکن است متناسب با نیاز متقاضیان نباشند، تصریح کرد: کافی نبودن فضا و غذای گرم این توان را می‌طلبد که شهرداری تهران به این موضوع به صورت جدی‌تر ورود کند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که سازمان خدمات اجتماعی نسبت به این موضوع اقدامات مناسبی را انجام داده است، اضافه کرد: سازمان خدمات اجتماعی باید این فضاها را نسبت به قبل افزایش دهد و البته خدمات‌دهی بهتری هم داشته باشد.

نظری با تاکید بر این‌که باید برای ارتقا وضعیت گرمخانه‌ها اقدامات قابل توجهی انجام شود، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که تا امروز سازمان خدمات اجتماعی مطرح کرده و پیگیری‌های لازم را برای انجام آن در دستور کار خود قرار داده است، به نظر می‌رسد امسال شرایط بهتری را نسبت به سال گذشته در مورد وضعیت گرمخانه‌ها و پذیرایی از افراد نیازمند در این فضاها داشته باشیم.

کد خبر 430553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha