چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
۰ نفر

منطقه ۸ دو مجموعه شهربانو دارد که با هدف ایجاد محیطی امن برای گذران اوقات فراغت بانوان ایجاد شده و میزبان مراجعان هستند.

استخر

مجموعه شهربانو شماره یک که سال ۱۳۸۸در ناحیه ۳ تأسیس شده هزار و۵۰۰‌مترمربع مساحت دارد و در ۴ طبقه ساخته شده است. این مرکز امکانات ورزشی از جمله سونا و جکوزی دارد. همچنین بانوان می‌توانند از کلاس‌ها و کارگاه‌های خیاطی مرکز نیز بهره‌مند شوند. از طرفی کودکان نیز می‌توانند در محیط شاد خانه کودک ساعت‌ها اوقات خوشی را تجربه کنند. در کافی‌شاپ مرکز نیز پاتوقی برای سالمندان و بانوان در نظر گرفته شده که این افراد می‌توانند بازی‌های فکری و گروهی انجام دهند.

فضای کافی‌شاپ به گونه‌ای است که بانوان می‌توانند دورهمی خود را در آنجا برگزار کنند. هدف از ایجاد این مرکز تنها گذران اوقات فراغت بانوان نیست بلکه اهدافی از جمله جلب مشارکت‌های اجتماعی بانوان، توانمندسازی و اشتغالزایی هم از اهداف بلندمدت این مجموعه به شمار می‌رود. این میان خدمات ویژه و تخفیف به بانوان زیرپوشش اداره امور بانوان، بانوان سرپرست خانوار و نیازمند ارائه می‌شود. مجموعه شهربانو شماره یک در خیابان شهید مدنی، خیابان شهید حیدری، جنب بوستان کوثر قرار دارد. همچنین مجموعه شهربانوی شماره۲ منطقه۸ نیز دوباره در اختیار بانوان قرار گرفته که امکانات محدودتری دارد. این مرکز در ضلع شمال شرقی میدان تسلیحات و از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ پذیرای مراجعه‌کنندگان است.  

کد خبر 430280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha