همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای نظامی ایران در طول چهل سال گذشته، گفت: این دستاوردها در سایه اقتدار، روی پای خود ایستادن و ولایتمداری مردم و نیروهای مسلح به دست آمده است.

کیومرث حیدری

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دفاعی با عنوان «اقتدار ۴۰» در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا در پاسخ به این سوال که دشمن تلاش می‌کند اینگونه القا کند که دستاوردهای ۴۰ سال اخیر بدون انقلاب هم دست می آمد، ضمن رد این سخنان، اظهار داشت: پیش از انقلاب تمامی این ممکلت وابسته به استکبار جهانی بود.

وی افزود: دستاوردهای نظامی چهل سال گذشته در سایه اقتدار، روی پای خود ایستادن و ولایتمداری مردم و نیروهای مسلح به دست آمده است.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه دستاوردهای دفاعی با عنوان «اقتدار۴۰» صبح امروز – چهارشنبه – با حضور سردار سرلشگر محمدباقری رییس ستادکل نیروهای مسلح جمعی دیگر از فرماندهان ارشد نظامی در مصلای امام (ره) تهران افتتاح شد.

براساس اعلام سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در این نمایشگاه که تا ۲۲ بهمن برپاست، ۵۶۰ دستاورد دفاعی بومی که توسط جوانان کشور ساخته شده اند به نمایش درآمده است.

مجموعه‌هایی از صنایع دفاعی سبک مانند انواع سلاح های انفرادی، خمپاره‌ اندازها، توپخانه ها، صنایع الکترونیکی و تحقیقاتی الکترونیک، سیستم های ارتباطی و مخابراتی، رادارها، انواع موشک‌های زمین به زمین، موشک های زمین به هوا، هوا به هوا، ساحل به دریا در بردهای مختلف و بخش های تجهیزات هوایی در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

کد خبر 430236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha