با عضویت بیش از ۱۰۰ کودک و نوجوان در باشگاه‌های کتاب‌خوانی منطقه ۸ تهران در قالب جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، طرح انتخاب بهترین کتاب سال از نگاه کودکان و نوجوانان به اجرا درمی‌آید.

جایزه «بچه‌های شهر»

به گزارش روابط‌عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگ‌سرای گلستان، باشگاه کتاب‌خوانی کودک و نوجوان منطقه ۸ از ابتدای پاییز امسال فعالیت خود را در فرهنگ‌سرای گلستان و کتاب‌خانه‌های منطقه آغاز کرده است. در این طرح، گروه‌های دست‌کم ۱۲ نفره‌ی کودک و نوجوان زیر نظر مربیان، فعالیت گروهی خود را شکل می‌دهند و جلسات گروهی خوانش و مبادله کتاب برگزار می‌شود. در هر جلسه و پس از خواندن یک کتاب، اعضای باشگاه پیرامون آن اثر گفت‌وگو و آن را داوری می‌کنند و در نهایت کتاب برگزیده از نگاه مخاطبان کودک و نوجوان در مراسمی معرفی و به پدیدآورنده‌ی آن جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

گفتنی است باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان منطقه ۸، در شش کتاب‌خانه‌ی این منطقه فعالیت می‌کنند و علاقه‌مندان برای پیوستن به این باشگاه‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سرای گلستان (نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۷۷۸۱۹۴۶۸ تماس بگیرند.

کد خبر 430154

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha