خبر > آثار تجسمی ۳۰۰ کودک و نوجوان که موفق به حضور در هفتمین دوسالانه‌ی تجسمی کانون شده‌اند، از شنبه ۷ بهمن تا دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ در نمایشگاهی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در خیابان حجاب به‌نمایش درمی‌آیند.

آثار تجسمی ۳۰۰ کودک و نوجوان که موفق به حضور در هفتمین دوسالانه‌ی تجسمی کانون شده‌اند، از شنبه ۷ بهمن تا دوشنبه ۲۲ بهمن در نمایشگاهی در مركز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری كانون پرورش فكری، در خیابان حجاب به‌

به گزارش روابط عمومی کانون، این آثار را کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۷ ساله، در رشته‌های نقاشی، سفال، خوشنویسی، صنایع دستی، عروسکسازی و عکاسی خلق کردهاند. دبیرخانه‌ی جشنواره جوایز برگزیدگان هر رشته را در سه گروه سنی «هفت تا ۹ سال»، «۱۰ تا ۱۲ سال» و «۱۳تا ۱۸ سال» برایشان می‌فرستد.

بنابه این گزارش، همراه اسامی برگزیدگان این مسابقه، نام مربیان آنان هم اعلام می‌شود تا از فعالیتها و تلاش آنان نیز برای پرورش نیروهای خلاق قدردانی شود. گفتنی است در بخش جنبی این دوسالانه نیز قرار است با همکاری مرکز آموزش و پژوهش کانون، کارگاهی سه روزه برای کارشناسان هنرهای تجسمی کانون برگزار شود. این کارشناسان در اداره‌های کل کانون در استان‌های کشور فعالند. در حاشیه‌ی این کارگاه، حاضران به نقد و بررسی آثار این دوسالانه نیز می‌پردازند.

علاقهمندان میتوانند همه روزه برای بازدید از این نمایشگاه، از ساعت ۱۰ تا ۱۷ به مرکز آفرینشهای فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب) مراجعه کنند.

کد خبر 429909

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha