همشهری آنلاین: سه عنوان کتاب از مجموعه در قلمرو اندیشه امام موسی صدر این‌ بار با مشارکت دفتر نشر فرهنگ اسلامی باز نشر و روانه بازار کتاب شده است.

مشارکت دفتر نشر فرهنگ اسلامی در بازنشر سه کتاب امام موسی صدر

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، این آثار موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با عنوان‌های ادیان در خدمت انسان برای ششمین بار، نای و نی برای پنجمین بار و حدیث سحرگاهان برای چهارمین بار وارد بازار نشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گفته است.

نای و نی، نخستین جلد از مجموعه کتاب‌های در قلمرو اندیشه امام موسی صدر، به اهتمام و ترجمه علی حجتی کرمانی شامل برخی از سخنرانی‌ها، مقاله‌ها، مصاحبه‌ها و بیانیه‌هایی است که از زمان استقرار امام صدر در لبنان تا نخستین سال تأسیس مجلس اعلای شیعیان و با محوریت اسلام، انسان، لبنان و مقاومت ارایه یا صادر شده است.

ادیان در خدمت انسان، دومین جلد از همین مجموعه، دیدگاه‌های متنوعی از امام صدر به‌ویژه درباره دین و مسائل روز را مطرح می‌کند. نام این کتاب از موضوع سخنرانی تاریخی امام موسی صدر در کلیسای کبوشین بیروت اقتباس شده است.

حدیث سحرگاهان نیز پنجمین جلد از مجموعه کتاب‌های در قلمرو اندیشه امام موسی صدر و مجموعه گفتارهای تفسیری است که این روحانی عالم و از رهبران مذهبی و سیاسی لبنان در سحرهای ماه مبارک رمضان در رادیو لبنان بیان کرده است. این سخنرانی‌ها در سال‌های پایانی حضور امام در لبنان ایراد شده و به نوعی عصاره اندیشه و فکر امام در زمینه‌های مختلف دینی و اجتماعی است.

ترجمه این اثر را علیرضا محمودی و مهدی موسوی‌نژاد برعهده داشته‌اند.

گفتنی است این آثار در چاپ جدید خود با مشارکت دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و امکان تهیه آن‌ها از طریق مراجعه به سایت Book.imamsadr.ir  فراهم شده است.

کد خبر 429898

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha