همشهری آنلاین: رسانه عربی نوشت: چشم آسیا به فینال زودرس مصاف تیم‌های ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ است.

لحظه شماری آسیایی‌ها برای تماشای بازی ایران و ژاپن

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه ورزشی عربی، تیم‌های ملی ژاپن و ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این ۲ تیم تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و هر کدام به نوبه خود شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

حذف زودهنگام هریک از تیم‌ها مطمئنا علاقه‌مندان به فوتبال را ناراحت خواهد کرد. این فینال زودرس از مصاف تیم‌های ملی قطر و امارات هیجان انگیزتر است و مطمئنا مصاف ۲ غول قاره کهن بازی فوق العاده‌ای خواهد شد.

تیم ملی ایران تا به این جا مقتدرانه حریفان را شکست داده و خیز بلندی برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا بعد از ۴۳ سال برداشته است.

اگر چه همگان شانس تیم‌های ملی ژاپن و ایران را برای قهرمانی بیش‌تر می‌بینند، اما تیم‌های ملی امارات و قطر نیز بسیار عالی ظاهر شده و کمتر کسی فکر می‌کرد تا به این مرحله از رقابت‌ها صعود کنند.

بین ۴ تیم برتر باید توجه داشت غول‌های آسیا، چون کره جنوبی، عربستان سعودی و استرالیا حذف شدند و طبیعتا هیچ تیم آسانی به این مرحله پا نگذاشته است.

باید دید در فینال کدام تیم عربی امارات و یا قطر شگفتی ساز می‌شود و همچنین بین تیم‌های ایران و ژاپن باز هم شاهد تفکرات کدام سرمربی خواهیم بود.

کد خبر 429801

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha