همشهری‌آنلاین: نرخ طرح ترافیک سال ۹۸ شهر تهران یک‌شنبه هفتم بهمن در جلسه شورای شهر تهران بررسی می‌شود.

شوراي شهر

به گزارش شهرنوشت  به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران یکصد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران یکشنبه هفتم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰ در تالار شورای شهر تهران برگزار می‌شود.

نخستین دستور این جلسه شورای شهر تهران به بررسی تعیین نرخ عوارض تردد در محدوده‌های مرکزی شهر تهران در سال ۹۸ اختصاص دارد که اعضا شورای شهر تهران به بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص آن می‌پردازند.

همچنین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری در محدوده کامیون ممنوع شهر تهران در سال ۹۸ موضوع دیگری است که اعضا شورای شهر تهران باید این نرخ را نیز تعیین کنند.

تعیین عوارض محلی فعالیت بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری در شهر تهران و همچنین اصلاحیه مصوبه مربوط به اخذ عوارض تامین پارکینگ‌های تعهدی در مناطق ۲۲ گانه و چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند سه موضوع دیگری است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

اصلاحیه مصوبه ساماندهی ابزارهای تبلیغات صنفی منصوب در شهر تهران، اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره‌برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازارهای میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران دو موضوع بعدی این جلسه شورا خواهد بود.

انتخاب نماینده شورا برای حضور در کمیته سیاستگذاری تملک، مرمت و بهره‌برداری از اماکن دارای قدمت تاریخی و هویت فرهنگی در شهر تهران، انتخاب نماینده تشکل‌های غیر دولتی در زمینه مسائل سالمندی و انتخاب نماینده ستاد هماهنگی شورایاری‌ها برای حضور در ستاد شهر دوستدار سالمند سه دستور دیگر این جلسه بوده و در نهایت سه پرونده تشخیص باغات در دستور کار اعضا شورای شهر تهران قرار دارد.

کد خبر 429775

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha