مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس کمیته معماری و طراحی شهری شورای اسلامی شهر تهران از صدور پایان کار برای ۴ هزار و ۳۶ واحد پارکینگ تعهدی خبر داد.

علي اعطا

 به گزارش شهرنوشت، علی اعطا در صد و نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران در توضیح لایحه اخذ عوارض تامین پارکینگ‌های تعهدی اظهار کرد: طی سال های ۸۸ تا ۹۲ بر اساس مصوبه شورای شهر تهران تعداد ۶ هزار و ۲۸۵ واحد پارکینگ تعهدی با هر تعداد واحد در ساختمان‌های مسکونی و بین یک تا ٣٠ واحد در ساختمان‌های تجاری در نظر گرفته شد.

اعطا با بیان این‌که تا امروز ۴ هزار و ۳۶ واحد پارکینگ تعهدی تعیین تکلیف و منجر به صدور پایان کار شده است، گفت: در حال حاضر دو هزار و ۲۴۹ واحد پارکینگ در ۶٣۴ پلاک ثبتی باقی مانده که بر اساس این مصوبه به شهرداری اجازه داده می‌شود با اخذ عوارض پارکینگ‌های تعهدی پایان کار را صادر کند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: مهلت قانونی مصوبه پایان یافته و در حال حاضر بلاتکلیفی در این زمینه وجود دارد در حالی که تعداد این پارکینگ‌ها به تصویب شورای شهر رسیده و مهمور به مهر شورای اسلامی شهر تهران است بر همین اساس اجازه داده می‌شود تا هر چه سریع‌تر این پرونده‌ها تعیین تکلیف شود و بازنمانند.

اعطا تاکید کرد: کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با کلیات این لایحه موافق است.

در ادامه این جلسه برخی از اعضا شورای شهر تهران نظرهای موافق و مخالف خود را اعلام کردند و در نهایت کلیات لایحه با ۱۷ رای موافق به تصویب رسید.

کد خبر 429773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha