همشهری آنلاین: تیم فوتبال قطر در حالی با نتایجی مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا رسیده است که از نظر مالکیت در زمره تیم‌های برتر این مسابقات نیست.

فوتبال نتیجه‌گرای قطر/ پیروزی‌های پر گل، بدون مالکیت!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال قطر را می‌توان پدیده این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا دانست. تیمی که به لحاظ نتایج کسب شده با شایستگی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات رسیده است.  

قطری‌ها که با حداکثر پیروزی و داشتن بهترین خطوط حمله و دفاع به نیمه نهایی مسابقات رسیده و باید در این مرحله با تیم میزبان رقابت کنند، در حالی نتایج جذابی به دست آورده‌اند که فوتبال مالکانه‌ای را ارائه نداده‌اند.

قطری‌ها با متوسط ۵۳% مالکیت در هر بازی صاحب توپ و میدان بوده‌اند و مقایسه مالکیت با نتایج این تیم نشان از فوتبال نتیجه گرای آنها می‌دهد که با همین سبک بازی حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این مسابقات هستند.

تیم فوتبال قطر با متوسط ۵۳% مالکیت از این نظر هشتمین تیم حاضر در این مسابقات است. عربستان صعودی که در مرحله یک هشتم نهایی با شکست مقابل ژاپن از مسابقات کنار رفت، کماکان با متوسط ۶۷% مالکیت، مالک ترین تیم جام ملتها است و کره جنوبی که شب گذشته مقابل قطر شکست خورد، با متوسط ۶۲/۵% مالکیت دومین تیم این مسابقات است.

استرالیا دیگر تیم حذف شده در مرحله یک چهارم مسابقات با متوسط ۵۹% مالکیت در رده سوم قرار دارد و تیم ملی کشورمان یکی از ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی با ۵۸/۶% مالکیت چهارمین تیم جام از نظر مالکیت توپ و میدان بوده است.

دو تیم کره شمالی و فلسطین هم با متوسط ۳۴% کمترین مالکیت را در این بازیها به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 429668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha