همشهری آنلاین: فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش از انهدام اهداف از پیش تعیین شده با بهره گیری از گلوله‌های نقطه زن و هوشمند تا فاصله ۳۰ کیلومتری خبر داد.

انهدام اهداف از پیش تعیین شده با گلوله‌های هوشمند توپخانه

به گزارش ایسنا امیر سرتیپ دوم عباس دادستانی فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش با اشاره به مأموریت گردان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش در این رزمایش، گفت: گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش به منظور پشتیبانی نزدیک از یکان‌های سطحی با بهره گیری از انواع موشک‌ها و راکت‌ها در کالیبرهای مختلف در رزمایش بزرگ اقتدار ۹۷ نزاجا شرکت کرده است تا مأموریت‌های ذاتی خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه گردان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش قادر به انهدام اهداف از فواصل بین ۱۰ تا عمق ۱۰۰ کیلومتری می‌باشند، افزود: در این رزمایش با بهره‌گیری از گلوله‌های هوشمند و نقطه‌زن توانستیم اهداف را از فواصل بین ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر با دقت هرچه تمامتر مورد اصابت قرار دهیم.

امیر سرتیپ دوم دادستانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد گردان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش در این رزمایش گفت: یکی از نقاط مثبت توپخانه در این رزمایش بهره گیری از تسلیحات توپخانه ای در کالیبرهای مختلف بود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانست اهداف مورد نظر را با حجم سنگینی از آتش مورد اصابت قرار دهد.

کد خبر 429658

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha