همشهری‌آنلاین: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از دستور شهردار تهران برای پیگیری وصول طلب شهرداری از محل پرداخت جریمه‌های راهنمایی و رانندگی خبر داد.

عليخاني

محمد علیخانی در گفت‌وگو با شهرنوشت با اشاره به این‌که شهرداری تهران از محل جریمه‌های راهنمایی و رانندگی هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان طلبکار است، اظهار کرد: طی مکاتباتی از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران میزان بدهی از سال ۹۰ تا امروز احصا شده و به صورت کتبی از مراجع مختلف آمار را استعلام کردیم.

علیخانی با بیان این‌که میزان طلب وصول نشده شهرداری در این حوزه به شهردار تهران اعلام شد، گفت: از شهردار تهران خواستیم که به دنبال پیگیری مطالبات شهرداری تهران از دولت این مورد را هم در دستور کار قرار دهد و او هم به معاونت مالی و اقتصادی دستور داده تا این موضوع پیگیری شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی متولی پرداخت این طلب است و شاید یکی از دلایلی که تا امروز این طلب پرداخت نشده عدم شفافیت لازم است. در حال حاضر ارقام به صورت شفاف احصاء و مشخص شده که در برخی سال‌ها حتی قسمت کوچکی از این سهم هم پرداخت نشده است.

کد خبر 429653

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha