چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

حمید بابایی-نویسنده و مدرس:کانون نویسندگی فرهنگسرای اشراق سال۱۳۹۲ شروع به کار کرد. در این چند سال بیش از ۲۴ جلسه نقد و بررسی و داستان‌خوانی در این کانون برگزار کرده‌ایم که نتایج مطلوب و قابل قبولی داشته است.

حمید بابایی

در این کارگاه‌ها نقد داستان و داستان‌خوانی داریم. اغلب بچه‌های شرق تهران و حومه آن پایشان به این جلسات باز شده و از راه‌های دور و نزدیک مانند تهرانپارس، رودهن، بومهن، دماوند و پردیس به اینجا آمده‌اند. در شرق تهران یکی از مهم‌ترین کارگاه‌های داستان‌خوانی و نقد داستان همین کارگاه نویسندگی فرهنگسرای اشراق است. گروهی از فعالان کانون ادبی ما هم پیوسته در حوزه نقد و یادداشت با کانون‌ها و نهادهایی مانند سایت شهرستان ادب ارتباط دارند.

همچنین در اغلب جلسات ما سعی داریم هم از نویسندگان جوان استفاده کنیم. تعداد داوطلبانی که در کانون نویسندگی فرهنگسرای اشراق فعالند در هر جلسه حدود ۲۰ نفر است. تنها انتظاری که از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داریم این است که ما را در دعوت از نویسندگان پیشکسوت یاری کنند و ما را تنها نگذارند. در غیراین صورت که البته سال‌های پیش هم همین روال حکمفرما بوده، ما ناچار بوده‌ایم که صرفاً با بودجه و ارتباطات خودمان پیش برویم که همین موضوع در بلندمدت به فعالیت‌های فرهنگی ما آسیب می‌زند.  

کد خبر 429434

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha