همشهری آنلاین: پیش‌ثبت‌نام‌ متقاضیان اعزام عتبات نوروزی از شنبه ۶ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا دوازدهم بهمن ماه ادامه دارد.

عتبات عاليات

به گزارش تسنیم، مرتضی آقایی سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره برنامه‌ریزی‌ نام‌نویسی سفر زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز ۹۸ اظهار کرد: سازمان حج و زیارت در راستای ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و به‌ منظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش‌ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

وی افزود: متقاضیانی که قصد تشرف به عتبات عالیات در دوره آتی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۸ فروردین ماه سال ۹۸ دارند، لازم است با رعایت موارد مربوط به نام‌نویسی و تکمیل فرم مربوط در سایت (atabat.haj.ir) برای خود و همراهان‌شان پیش‌ثبت‌نام کنند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: شروع پیش‌ثبت‌نام از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۶ بهمن ماه امسال خواهد بود که پایان آن نیز دوازدهم بهمن ماه پیش‌بینی شده است.

به‌گفته آقایی، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی نیز بعد از پیش‌ثبت‌نام‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد و نتایج به‌روی سایت پیش‌ثبت‌نام (atabat.haj.ir) قابل رؤیت خواهد بود.

کد خبر 429313
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha