همشهری آنلاین: درسا چراغی در انفرادی برنز گرفت، تیم دو نفره کسری رحمانی و نماینده اردن قهرمان شد و تیم درسا چراغی و نماینده لبنان نایب قهرمان شد.

تنيس

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز مسابقات تنیس سطح ۲ آسیا در بانکوک تایلند برگزار شد و در بخش انفرادی دختران درسا چراغی با شکست ۲ بر 0 حریف قزاقستانی به مدال برنز دست یافت و در بخش پسران امیرعلی قوام با برتری مقابل کسری رحمانی در جایگاه نهم این دوره از بازی‌ها ایستاد و رحمانی  نیز صاحب عنوان دهم شد.

همچنین در دیدارهای بخش دو نفره، تیم دونفره کسری رحمانی از ایران و الکتوب از اردن با شکست زوجی از پاکستان و بنگلادش قهرمانی رقابت‌های دونفره را به دست آورد و در بخش دو نفره دختران، درسا چراغی به همراه  ماریا بردی از لبنان مقابل تیم مغولستان شکست خورده و عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

نمایندگان ایران پس از درخشش در مسابقات قهرمانی تنیس زیر 13 سال غرب آسیا در امان پایتخت اردن، از سوی فدراسیون تنیس آسیا به عنوان اعضای تیم تنیس ITF غرب آسیا جهت شرکت در مسابقات دو هفته‌ای سطح 2 (DIVISION 2) که از تاریخ 16 دی ماه سال جاری در بانکوک تایلند آغاز شده است، انتخاب شدند .

بر این اساس از کشورمان درسا چراغی به همراه امیرعلی قوام و کسری رحمانی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

در این دوره از مسابقات بازیکنان دختر و پسر کشورهای بنگلادش، بوتان، کامبوج، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، نپال، پاکستان، سنگاپور، تاجیکستان و ترکمنستان شرکت داشتند.

سید امیر برقعی به عنوان سرمربی، فرناز فصیحی و طارق شواوکا از اردن به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده داشتند و راجاد کاپور، نماینده هند نیز به عنوان سرداور حضور داشت.

کد خبر 428871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha