همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران در تولید تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز خود به مرز خودکفایی رسیده‌اند.

کیومرث حیدری

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از یگان های این نیرو در استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مهمترین هدف از حضور در استان سیستان و بلوچستان دیدار با مردم خونگرم این خطه از کشور و هم رزمان عزیزم در تیپ ۱۸۸ و لشکر ۸۸ زرهی زاهدان است .

وی تاکید کرد: یگان های نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارند و علت حضور در این یگان ها نیز بازدید از دستاوردهای آمادگی رزمی و توان دفاعی کارکنان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: استان سیستان و بلوچستان همیشه مورد توجه و احترام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و یکی از ویژگی های بارز این منطقه پرداختن به موضوع مهم مرز و مرزبانی محسوب می شود.

امیر حیدری با بیان اینکه در تولید و دستاوردهای تجهیزاتی به خودکفایی دست یافته ایم خاطرنشان کرد: در اکثر حوزه های تجهیزاتی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مرز خودکفایی رسیده و توانسته اند روی پای خود ایستادن را تجربه کنند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان با کشور دوست و همسایه افغانستان مرز مشترک دارد، گفت: از لحاظ سیاسی نیز ارتباط بسیار خوبی بین دو کشور برقرار است، همچنین در بعد نظامی ارتباط مطلوبی بین دوکشور حاکم است .

کد خبر 428576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha