مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تست سرد قطعه جنوبی خط ۶ مترو تهران به طول ۱۰ کیلومتر از ایستگاه دولت‌آباد تا ایستگاه میدان امام‌حسین(ع) با حضور جمعی از مسئولان شرکت مترو با موفقیت اجرا شد.

مترو تهران

روابط عمومی مترو تهران اعلام کرد: تست سرد قطعه جنوبی خط ۶ مترو تهران با حضور مجری، مدیران خط ۶ مترو تهران به همراه پیمانکار ساختمانی پروژه، شرکت آهاب، پیمانکار تجهیزات پروژه، کنسرسیوم مپنا – سابیر بین‌الملل و برخی از مسئولان شرکت بهره‌برداری مترو تهران با موفقیت برگزار شد.

این قطعه از خط ۶ مترو تهران به طول ۱۰ کیلومتر  از ایستگاه دولت آباد تا ایستگاه میدان امام‌حسین(ع) امتداد یافته است.

به گزارش  ایسنا، این تست به وسیله یک دستگاه واگن از قطارهایی که در آینده در این خط مورد استفاده قرار می‌گیرند همراه با یک دستگاه لوکوموتیو برای بررسی فاصله لبه سکوهای ایستگاه  با بدنه قطار و واگن‌ها، کنترل گاباری در نقاط مختلف مسیر، صحت نصب ادوات داخل تونل و عدم تداخل آنها با قطار عبوری، ارزیابی کلی کیفیت روسازی و نیز وضعیت حرکت قطارها روی ریل با سرعت معین در قوس‌های مسیر انجام شد.

همچنین در این آزمایش مشخص شد تمامی معیارهای مورد بررسی در سطح مطلوب عملکردی انجام شده است و از لحاظ بهره‌برداری مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است فاز اول بهره‌برداری از این خط به طول ۱۰ کیلومتر از دولت‌آباد تا میدان امام‌حسین ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی (سیویل) دارد و مسئولان شرکت تلاش می‌کنند این بخش تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

خط ۶ مترو تهران ۳۲ کیلومتر طول و ۲۷ ایستگاه دارد که از دولت‌آباد در جنوب شرق تهران آغاز شده و به منطقه کن در شمال غربی تهران خواهد رسید.

کد خبر 428522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha