همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه را به عنوان معاون خود در معاونت تازه تاسیس علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد منصوب کرد.

عبدالحسين خسروپناه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحول در علوم انسانی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران را به عنوان معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، پژوهشگر و مدرس فلسفه و حکمت، در حال حاضر رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران و دبیر و نایب رئیس هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره است که عضویت در شورای پژوهشی سازمان بسیج اساتید، ریاست کمیسیون تخصصی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و ریاست کارگروه علوم انسانی شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش را در کارنامه اجرایی خود دارد.

بر طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت علوم، در پی انتصاب خسروپناه به عنوان معاون دانشگاه آزاد اسلامی،  منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی غلامرضا ذکیانی را به سمت سرپرست موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب کرد.

کد خبر 428470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha