همشهری آنلاین: یکی از قدرتمندترین و پولسازترین مردان هالیوود اظهار نظر خود را درباره نسل هزاره سوم تکذیب و روزنامه دیلی‌استار بریتانیا را به انتشار یک گفتگوی ساختگی متهم کرد.

دواين جانسن ملقب به راك بازيگر هاليوودي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، دواین جانسن ملقب به راک که در دو حوزه سینمای اکشن و کشتی کچ WWE جزو نام‌های برجسته و چهره‌های شاخص است، تصویر اصلی شماره روز جمعه روزنامه دیلی‌استار بود؛ جایی که از زبان او چنین زده بودند: «راک نازک‌نارنجی‌ها را ضربه می‌کند.» انتشار این گفتگو با برچسب «اختصاصی» بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از رسانه‌ها در گوشه و کنار دنیا آن را بازنشر کردند.

در بخشی از گفتگو با اشاره به ناراحتی احتمالی راک از برخورد اعضای اتحادیه دانشجویان دانشگاه منچستر چنین آمده است: «بریتانیا به لطف داشتن مردمانی بی‌ذوق که صرفا در پی لطیفه‌های بی‌خطر می‌گردند، برای مرگ سینمای کمدی سوگواری می‌کند. نسل نازک‌نارنجی غرغرو (اشاره به جوانان نسل هزاره سوم) با ناله کردن‌های پیاپی جلوی هر گونه دگرگونی مثبت را در این سرزمین گرفته‌اند.»

ستاره عضلانی هالیوود در بخش دیگر گفتگوی جنجالی خود در توصیف نسل هزاره (متولدان سال ۲۰۰۰ به بعد) چنین آورده است: «نسل نازک‌نارنجی یا هر چیزی که شما دوست دارید صدایش کنید، در واقع دارند ما را به عقب می‌رانند... اگر شما با نظر و کار آنها موافق نباشید، خیلی زود ناراحت می‌شوند و این چیزی نیست که بسیاری از مردان و زنان بزرگ برایش مبارزه کرده‌اند.»

با این حال، راک ویدئویی کوتاه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر و تاکید کرد تمام حرف‌هایی که از قول او در دیلی‌استار نوشته شده، ساختگی و نادرست است. ستاره بزرگ سینمای جهان گفت: «این گفتگو هرگز انجام نشد، هرگز اتفاق نیفتاد، هرگز واژه‌ای از دهان من بیرون نیامد، مطلقا نادرست و ۱۰۰ درصد ساختگی و جعلی است. وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدم، از شنیدن و دیدن این ماجرا حسابی به هم ریختم.»

تحریریه روزنامه دیلی‌استار در نخستین واکنش به سخنان راک اعلام کرد فایل صوتی گفتگو از یک خبرنگار آزاد (احتمالا خارج از بریتانیا) دریافت شده و خبرنگاران متن آن را پیاده کرده‌اند. هر چند دیگر دسترسی به این مطلب در سایت دیلی‌استار ممکن نیست و به نظر می‌رسد تا حل شدن مشکل نمی‌توان نسخه اصلی متن کامل را دید. در عین حال، هنوز اطلاعیه‌ای درباره جعلی بودن یا نبودن گفتگو با راک منتشر نشده است.

کد خبر 428297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha