همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار قرار دارد و این درحالی است که دشمنان نظام در طول ۴۰ سال گذشته از هیچ دشمنی در حق این کشور دریغ نکرده‌اند.

علی فدوی

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی در آیین پایانی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده سپاه در مشهد افزود: دشمنان ما خود اذعان می کنند که با تمام امکانات و تجهیزات نظامی و تاکتیکی تاکنون نتوانسته اند در برابر ایران اسلامی به اقدامی دست بزنند و هر روز ضعیف تر می شوند.

وی بیان کرد: توطئه ها و دشمنی هایی که با ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شده و همچنان ادامه دارد، در هیچ جای تاریخ سابقه نداشته است و شیاطین کوچک و بزرگ در صفی متحد همه دشمنی هایی که می توانستند نسبت به ملت ایران انجام دادند، ولی به اهداف خود نرسیدند.

او با اشاره به اینکه اقتدار ملت ایران مقابل توطئه های دشمنان را باید در قواعد قرآنی جست و جو کرد، گفت: قرآن چهل سال است که در دل، زبان و عمل همه دلدادگان انقلاب اسلامی جای دارد و اگر انسان بر محور قرآن حرکت کند در همه امور پیروز و موفق خواهد بود.

معاون تربیت و آموزش سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون مسابقات مزبور به خبرنگار ایرنا گفت: هشتمین دوره مسابقات سراسری همسران و فرزندان سپاه طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

محمدرضا رستمی افزود: در این مسابقات از بین ۳۸ هزار شرکت کننده در مراحل مقدماتی و نیمه نهایی در کشور، ۸۰۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند که در هفت رشته حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن، تحقیق، ترتیل و مفاهیم سطح یک و دو طی سه روز با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مراسم ۶۲ نفر از برگزیدگان هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده سپاه در رتبه های اول تا سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 428241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha