همشهری آنلاین: مشاور عالی فرمانده کل قوا، اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش اقتصاد کشور دانست و گفت: امروز نیاز داریم که مشارکت مردم در بخش‌های اقتصادی را جلب کنیم.

رحیم‌صفوي

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار «رحیم صفوی» امروز- چهارشنبه- در دومین همایش سراسری راویان انقلاب و دفاع مقدس با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شرکت کنندگان در این همایش اظهار داشت: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران، الگویی برای ظلم ستیزی ارائه می کند.

وی تصریح کرد: فرهنگ و تمدن نوین اسلامی از سوی جمهوری اسلامی ایران به سایر کشورها صادر و باعث شده تا ملت ها در برابر ظالمانی همچون رژیم صهیونیستی به پا برخیزند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با تاکید بر لزوم بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس در مسائل روز کشور بیان کرد: شما راویان باید ابعاد دفاع مقدس را بیان کنید و به مسائل روز و آینده کشور ارتباط دهید چرا که برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می توان از فرهنگ دفاع مقدس استفاده کرد.

وی یادآور شد: در زمان جنگ تحمیلی یک انسجام و اتحاد مثال زدنی در کشور برای مقابله با دشمن حاکم بود، امروز نیز در یک جنگ سخت هستیم و همان همدلی و اتحاد دوران دفاع مقدس را لازم داریم.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است افزود: امروز نیاز داریم که مشارکت مردم در بخش های اقتصادی را جلب کنیم. دولت هم باید شرایطی را فراهم کند که مردم برای سرمایه گذاری در بخش های اقتصاد مقاومتی اعتماد کنند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: یکی از بسترهای مورد نیاز برای تحقق این هدف ایجاد ثبات اقتصادی است. نباید هر روز قوانین پیرامون بخش های اقتصادی دست خوش تغییراتی شود.

وی در ادامه گفت: امروز در ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و برخی در داخل و خارج در تلاش هستند تا دستاوردهای این ۴۰ سال به خوبی برای مردم تبیین نشود.

سرلشکر صفوی، با بررسی انقلاب‌های جهان یادآور شد: با ارزیابی انقلاب هایی مثل فرانسه و چین به خوبی می‌توانیم بفهمیم که پایه‌های انقلاب ما اسلام و ولایت فقیه بوده و دارای چارچوب مشخصی است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: درصد حضور مردم در انقلاب اسلامی مثال زدنی است. مردم از همه قشرها مشارکت داشتند. انقلاب اسلامی ما در عرصه منطقه‌ای و جهانی شناخته شده است.

کد خبر 427971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha