یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

آزاده مختاری: جوان مزاحم که برای کار به تهران آمده بود، با دیدن دختری که در خیابان در حال عبور بود، به سراغ او رفت و به وی پیشنهاد ازدواج داد اما زمانی که با جواب منفی او مواجه شد سعی کرد وی را در مقابل چشمان مردم خفه کند.

عصر شنبه ششم بهمن، زمانی که دختر جوانی در حال قدم زدن در منطقه افسریه تهران بود، پسری که سر و وضع نامرتبی داشت مزاحمش شد، دختر جوان سعی کرد با فاصله گرفتن از مرد ناشناس، از شر مزاحمت او خلاص شود.

اما مرد مزاحم پس از آنکه بی‌توجهی دختر جوان را دید  به شدت عصبانی شد و در حرکتی عجیب و غیرقابل باور به او حمله ور شد و قصد داشت وی را خفه کند که در همین هنگام مردم به کمک دختر بیگناه  آمدند و با دستگیری مرد مزاحم ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.

با انتقال مزاحم مرموز به اداره پلیس، وی مقابل قاضی سلیمانی- دادیار شعبه 2 دادسرای جنایی پایتخت- قرار گرفت و گفت: روز قبل از حادثه از شهرستانمان به قصد پیدا کردن کار به تهران آمدم ولی در این مدت هر چه گشتم، کار مناسبی پیدا نکردم. روز حادثه در حال قدم زدن در منطقه افسریه بودم که ناگهان متوجه دختر جوانی شدم و از وی خوشم آمد. برای همین به سویش رفتم تا پیشنهاد ازدواج بدهم ولی او با دیدن من شروع به داد و فریاد کرد، من هم برای ساکت کردنش سعی کردم خفه‌اش کنم!

پس از اظهارات مرد جوان، دادیار سلیمانی برای او قرار قانونی صادر کرد و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفت.

کد خبر 42791

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز