همشهری آنلاین: پیکر مطهر استوار دوم شهید میثم نژاد ولی اقباش شهید نیروی انتظامی با حضور پرشور مردم شهید پرور مهاباد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاه وی، روستای قوپی باباعلی این شهرستان منتقل شد.

شهید

به گزارش ایرنا، آیین تشییع این شهید گرانقدر با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا، فرماندار و امام جمعه مهاباد، فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد.

پیکر پاک این شهید ابتدا با تشریفات و احترام خاص نظامی در ستاد مرکزی نیروی انتظامی مهاباد در پل «یرغو» تشییع و بر دستان مردم این شهر تا میدان «ملاجامی» حمل شد و سپس برای خاکسپاری به زادگاه وی، روستای قوپی باباعلی منتقل شد.

فرمانده هنگ مرزی آذربایجان غربی در این آیین گفت: این شهید روز گذشته /دوشنبه/ در منطقه عملیاتی ارومیه و در درگیری با افراد مسلح به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

سردار عزت الله رشیدیان افزود: پیکر پاک این شهید صبح امروز در ارومیه و با حضور مردم این شهرستان تشییع و سپس برای خاکسپاری به مهاباد منتقل شد.

وی از حضور گسترده مردم و مسئولان مهاباد و پوشش اصحاب رسانه این شهرستان در آیین تشییع جنازه این شهید هنگ مرزی قدردانی کرد.

فرمانده هنگ مرزی آذربایجان غربی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرزهای استان گفت: هم اکنون با وجود بارش برف سنگین در مرزها، نیروهای هنگ مرزی در تمام مناطق حضور دارند و مرزها را به صورت شبانه روزی مورد پایش قرار می دهند.

به گزارش ایرنا، این شهید مدافع وطن در دوره ۵۹ درجه داری پادگان آموزشی ثامن الائمه مشهد دوره های آموزشی را گذرانده و از مرزبانان هنگ مرزی ارومیه بود.

وی روز گذشته /دوشنبه/ در منطقه مرزی زیوه ارومیه در درگیری با افراد مسلح ناشناس به درجه رفیع شهادت رسید و امروز در زادگاه وی، روستای قوپی باباعلی مهاباد تشییع و خاکسپاری شد.

آذربایجان غربی ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه و عراق دارد؛ روستای قوپی باباعلی در ۴۵ کیلومتری مسیر مهاباد - میاندوآب واقع شده است.

کد خبر 427849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha