یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: ال‌جی قصد دارد با دست پُر در CES ۲۰۱۹ حضور پیدا کند. این شرکت اعلام کرده که در این کنفرانس، دو تلویزیون ۸K با اندازه‌های ۶۵ و ۸۸ اینچ را رونمایی خواهد کرد.

تلویزیون 8K ال جی در CES 2019

تلویزیون ۸۸ اینچ ال‌جی از نمایشگر CSO یا همان Crystal Sound OLED بهره می‌برد. در این نوع نمایشگرها، ‌ سیستم پخش صدا در داخل خود نمایشگر جاسازی‌ شده است و بیننده می‌تواند تشخیص دهد که صدا از کدام طرف (بالا، پایین، چپ یا راست) بیرون می‌آید. ال‌جی در جریان کنفرانس مطبوعاتی‌اش، جزئیات فنی بیشتری در این زمینه ارائه خواهد داد.

البته، LG سال پیش هم موفق شده بود تلویزیون ۸۸ اینچ ۸K بسازد. ظاهرا این شرکت درکنار مدل جدید تلویزیون ۸۸ اینچ خود قصد دارد تلویزیون ۶۵اینچی ۸K را نیز معرفی کند. جالب است بدانید هر تلویزیون ۸K از ۳۳میلیون پیکسل برخوردار است؛ حال آنکه تلویزیون ۴K تنها ۸.۳میلیون پیکسل دارد و این موضوع تفاوت کیفیت آن‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد.

فراموش نکنید ال‌جی از نمایشگر ۶۵ اینچ سری Crystal Motion OLED با کیفیت UHD ۴K نیز استفاده می‌کند که زمان‌پاسخ‌دهی ۳.۵ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد و در نوع خود بسیار جالب‌ است. تلویزیون ۶۵ اینچ ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد بدون دیدن هرگونه موشن‌بلور، از تماشای مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن لذت ببرند.

افزون‌براین، شرکت ال‌جی دیسپلی قصد دارد مجسمه‌ای به‌شکل گُل را با استفاده از چهار تلویزیون خم‌شدنی ۶۵ اینچ UHD OLED در نمایشگاه CES امسال به‌نمایش بگذارد. ال‌جی هدفش از ساخت این سازه را نمایش مزیت‌های بی‌نظیر تلویزیون‌های رول و خم‌ شدنی بیان می‌کند.

ال‌جی دیسپلی همچنین قصد دارد وایت‌برد الکترونیکی ۸۶اینچی را درمعرض نمایش قرار دهد. درواقع، این وایت‌برد نمایشگری غول‌پیکر به‌شمار می‌آید و به فناوری in-Touch اختصاصی این شرکت مجهز شده است. فناوری یادشده باعث می‌شود این وایت‌برد الکترونیکی، دقت لمسی بیشتری داشته باشد و کیفیت تصویر بهتری ارائه دهد. همچنین، این فناوری امکان تولید نمایشگرهایی با اندازه‌ی باریک را فراهم می‌سازد. ال‌جی درکنار محصولات یادشده، نمایشگری بزرگ متشکل از چهار پنل ۵۵ اینچ OLED را درمعرض نمایش قرار خواهد داد.  

ال‌جی با دست پُر در نمایشگاه ۲۰۱۹ CES حضور خواهد یافت

تلویزیون 8K ال جی در CES 2019

این شرکت اعلام کرده در CES امسال، قصد دارد بزرگ‌ترین پنل ۱۲.۳اینچی OLED شفاف دنیا را رونمایی کند. این پنل ۴۵درصد شفافیت خواهد داشت. به‌علاوه، ال‌جی در پی آن است تا نمایشگر ۱۲.۳اینچی QHD POLED از نوع CID را نیز معرفی کند. این پنل‌ها و چند محصول دیگری که ال‌جی قصد دارد آن‌ها را رونمایی کند، مخصوص خودرو هستند.

این شرکت در CES ۲۰۱۹، مدل مفهومی مانیتوری ۲۷اینچی به‌نام Neo Art را رونمایی می‌کند.  کاربران می‌توانند به‌سادگی رایانه‌ها یا گوشی‌های هوشمند خود را ازطریق درگاه USB-C به این مانیتور متصل کنند. Neo Art مانیتوری حمل‌شدنی و بی‌سیم است و می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد.

علاوه‌براین، ال‌جی دیپسلی مانیتور ۲۷اینچی UHD LCD را معرفی خواهد کرد که فقط ۲.۸ میلی‌متر حاشیه در کناره‌هایش دارد. حاشیه‌های این مانیتور درمقایسه‌با مدل‌های فعلی بازار ۵۰ درصد کاهش یافته است. البته برنامه‌های ال‌جی به همین‌جا ختم نمی‌شود. این شرکت همچنین قصد دارد نمایشگر ۱۳.۳اینچی UHD LCD را برای نوت‌بوک‌ها معرفی کند. این نمایشگر به‌لطف بهره‌مندی از فناوری‌های ویژه‌ی ال‌جی، به‌طرز درخورتوجهی انرژی کمتری مصرف خواهد کرد.  

ال‌جی ضمن رونمایی محصولات یادشده، پنل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچ ۸K LCD مبتنی بر فناوری IPS را نیز معرفی خواهد کرد. این دو پنل  زاویه‌ی دید بسیار زیادی خواهند داشت و اگر از زاویه‌های مختلف به آن نگاه کنید، هیچ‌گونه تحریف رنگ یا کاهش نوری مشاهده نخواهید کرد که در نوع بسیار جالب‌ و مهم است.

منبع: زومیت

کد خبر 427647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha