پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

در حالی که نقل قولی از سرمربی استقلال با یک رسانه اماراتی در این باب که ژاپن شانس اول قهرمانی است، منتشر شد اما وینفرد شفر بلافاصله بعد از انتشار این نقل قول دروغین آن را تکذیب کرد

وینفرد شفر

شفر در مصاحبه‌ای برخلاف آنچه رسانه اماراتی نوشته، ایران را شانس اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیا می‌داند. سرمربی استقلال در واکنش به دروغ‌پردازی رسانه اماراتی این جملات را به زبان آورده است:

«هرگونه مصاحبه با رسانه‌های اماراتی را تکذیب می‌کنم. ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد چرا که در حال حاضر نسل طلایی فوتبال ایران در تیم‌ملی حضور دارند و شانس آنها از هر زمانی بیشتر است. تمام کشورهای آسیایی در حال پیشرفت در فوتبال هستند و به همین دلیل، قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در آینده سخت‌تر از الان است.»

رسانه اماراتی با آب و تاب بسیار از قول شفر نوشته بود که ایران شانس بالایی در جام ملت‌های آسیا ندارد و هیچ نامی از ایران در میان مدعیان قهرمانی جام نبرده بود. این نقل قول شگفتی ایرانی‌ها را هم برانگیخته بود تا اینکه سرمربی استقلال با تکذیب خود از یک شایعه‌پردازی هدف‌دار از سوی اماراتی‌ها پرده‌برداری کرد. به نظر می‌رسد که اماراتی‌ها از هم اکنون کارشکنی علیه تیم ملی فوتبال ایران را کلید زده‌اند.

کد خبر 427322

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha