همشهری آنلاین: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در طول چهار دهه از عمر انقلاب، کمر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را شکسته و آنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام افتخار حماسه و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد چرا که مردان و زنان سترگ این خطه مرزی در مرزهای شرف و دفاع جانانه ایستادند و مقاومت کردند.

وی افزود: همه مردم ایلام را به سلحشوری و مردانگی می شناسند و اکنون میزبانی از زائران اربعین حسینی نیز افتخار دیگری بوده که نصیب مردم این دیار شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما در برهه ای خطیر و درخشان از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی قرار داریم، تاکید کرد: ملت ایران درحال ساختن شکوه استثنایی تاریخ در حال حرکت است.

سردار سلامی با اشاره به توطئه های مختلف استکبار در مقابله با جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دشمن در مرحله اول با به راه انداختن جنگ تحمیلی قصد داشت به دنیا بفهماند که با تکیه به اسلام و انقلاب نمی شود حکومت عدل الهی تشکیل داد اما مردم با شور حسینی و با تابش نور ولایت مقابل بدخواهان نظام ایستادند و به جهانیان ثابت کردند در راه دفاع و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

وی حرکت های آزادی خواهانه مردم منطقه را الهام گرفته از حرکت انقلابی مردم ایران اسلامی و نقش ایمان در پیروزی این حرکت ها دانست و یادآور شد: اگر جهان اسلام با دین و ایمان مقابل ستم زورگویان ایستادگی کرد به تاسی از تجربه ایمان ملت ایران بود که پیروزی های مردم جهان اسلام را رقم زد.

سردار سلامی، جنگ روانی دشمنان در سال های اخیر را در راستای ضربه زدن به اعتقادات و ارزش های اسلامی ملت بزرگ ایران و براندازی نظام اسلامی برشمرد و گفت: با حضور مردم و دوراندیشی و تیزبینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بار دیگر دشمن زمین‌گیر شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: سه مرحله جنگ تحمیلی، جنگ نرم و بازی با احساسات مردم در عملیات روانی و فشارهای اقتصادی از روش های است که دشمنان در مصاف ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به کار برده است.

در این آئین و با حکم سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، از زحمان سردار سید صادق حسینی تقدیر و سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی به عنوان فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام منصوب شد.

کد خبر 427171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha