همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان نظام اسلامی معیشت و رفاه مردم را هدف گرفته‌اند که سازمان‌های تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و اتکا نقش مهمی در ارتقای منزلت، معیشت و تأمین زنجیره غذایی این نیرو را به عهده دارند.

امیر حاتمی

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در جمع مدیران، مسئولان و کارکنان سازمان اتکا، نقش این سازمان را در تأمین زنجیره غذایی و معیشت مردم و کارکنان نیروهای مسلح بسیار خطیر برشمرد و اظهار داشت: در بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتکا تنها فروشگاهی است که با افتخار کالاهای صرفاً ایرانی را در مسیر تحقق بخشیدن به شعار(حمایت از کالای ایرانی) که رهبر معظم انقلاب به عنوان یک اصل و یک راهبرد بیان فرمودند، سرلوحه کار و اشتغال خود قرار داده و سعی می‌کند با ظرفیت‌های داخلی نیاز مشتریانش را مرتفع کند.

وی با بیان دو مسئولیت مهم وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح تصریح کرد: یکی از رسالت‌های وزارت دفاع تأمین تسلیحات و تجهیزات و پشتیبانی دفاعی از نیروهای مسلح است که امروز با همت والای متخصصین صنعت دفاعی توانسته‌ایم زمان ایده تا محصول که موجبات عزت و اقتدار کشور را فراهم کرده است بسیار کوتاه کرده و به دستاوردهای ارزشمندی در حوزه صنعت دفاعی دست یابیم.

وی به حوزه «خدمات» به عنوان بخش دیگری از مسئولیت وزارت دفاع در پشتیبانی از سرمایه های انسانی نیروهای مسلح است یاد کرد و افزود: نیروهای مسلح شامل رزمندگان بازنشسته، بسیجیان و جانبازان و خانواده معظم شهداء به عنوان بهترین وگرانبهاترین سرمایه‌های انسانی کشور شایسته دریافت بفاخرترین خدمات به لحاظ کمی و کیفی هستند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان این که خدمات خرسندساز به خانواده بزرگ نیروهای مسلح باید متکی بر یک نیازسنجی دقیق علمی از نیازهای جامعه هدف باشد، تصریح کرد: این خدمات باید در بهترین و شایسته ترین شکل و قالب توام باتکریم و ارزش و احترام به خادمین نظم و امنیت و دفاع از کشور و ملت تقدیم شود.

وی به تشریح سطح زندگی عموم مردم نسبت به دوران قبل از انقلاب پرداخت و تأکید کرد: استانداردهای زندگی عموم مردم نسبت به دوران گذشته قابل مقایسه نیست و براین اساس حفظ و افزایش رضایتمندی استفاده کنندگان از سوی سازمان های خدماتی وزارت دفاع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان این که خانواده بزرگ نیروهای مسلح همواره فعالیت ها و اقدامات وزارت دفاع را در حوزه های مختلف مدام ارزیابی می کنند، خاطرنشان کرد: نباید هیچ عزیزی از خانواده بزرگ نیروهای مسلح این علاقه یا میل را داشته باشد که اتکا را با هر فروشگاه زنجیرهای دیگری مقایسه کند و این موضع به ذهنش خطور کند که جایی بهتر از اتکا می تواند به او خدمات دهد.

وزیر دفاع ادامه داد: «اتکا» به عنوان نمادی از نیروهای مسلح و به عنوان یک سازمان نمونه در حوزه مدیریت جهادی در معرض دید عموم مردم قرار دارد، بسیار مهم است کالایی با کیفیت و بسته بندی مطلوب و با نهایت تکریم و احترام در اختیار کارکنان نیروهای مسلح و عموم مردم عزیز قرار گیرد.

امیر حاتمی ادامه داد: کشور امروز مورد هجمه اقتصادی دشمنان است، بنابراین امروز حفظ رفاه مردم در اولویت اول ارکان و قوای نظام اسلامی قرار دارد و مدیران اتکا باید با فراهم کردن دسترسی به خدمات سهل و آسان، فروش اینترنتی و خدمات غیرحضوری، افزایش سرانه معیشت، افزایش درآمدها و توسعه زیرساخت های کشاورزی و دامی و صنعتی و افزایش نقدیندگی بتوانند در کمک به دولت و ملت نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی همچنین گفت: افزایش کیفیت، افزایش رضایت مندی از نگاه مشتری، انضباط مالی و اقتصادی از موارد بسیار مهمی است که کارکنان و مدیران اتکا باید بیش از پیش مد نظر قرار دهند.

در این مراسم حکم عیسی رضائی مدیر عامل جدید سازمان اتکا قرائت و از خدمات محمد مهدی کربلائی تقدیر شد.

کد خبر 426945

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha