همشهری آنلاین: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: محور تمام برنامه‌های دشمن بی‌تاثیر کردن نقش ایران در منطقه و شکستن وحدت داخلی کشور است.

بهمن کارگر

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ بهمن کارگر  در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد امام علی(ع) مهدیشهر در استان سمنان، افزود: اکنون کشورهای منطقه تکیه گاهشان ایران است و جمهوری اسلامی کشوری تاثیرگذار در خاورمیانه است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس تصریح کرد: دشمنان‌ وحدت داخلی و ملی ایرانیان را هدف گرفته اند و می خواهند مردم را در مقابل همدیگر قرار دهند که باید با اتحاد و همدلی این توطئه ها را خنثی کرد.

وی افزود: بعضی از افراد در کشور فقط می خواهند مردم‌ را ناامید و مایوس کنند و بعضی از مطالبات کوچک صنفی را در ایران اسلامی بزرگ جلوه می دهند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس ادامه داد: در کشورهای فرانسه و بلژیک که مدعی آزادی هستند، مردم در اجتماعات صنفی بازداشت و زخمی می شوند و هیچ گونه بزرگنمایی در آن صورت نمی گیرد، اما اگر در ایران اجتماع صنفی روی دهد، وارونه جلوه داده می شود.

کارگر با بیان اینکه حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ با اراده الهی و حضور منسجم و بصیرت آمیز ملت ایران در صحنه رقم خورد، گفت: زمینه فتنه انگیزی سال ۸۸ در سال های قبل برنامه ریزی شد و این افراد می خواستند در ایران انقلاب رنگی را کلید بزنند.

وی اضافه کرد: فتنه سال ۸۸ جنایتی بزرگ در کشور بود و نخست وزیر رژیم‌ غاصب اسرائیل از اغتشاشات داخل کشور حمایت کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تمامی دشمنان نظام در سال ۸۸ از فتنه گران حمایت کردند و سران فتنه از این حمایت ها استقبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آذر ۱۳۶۸ به تهاجم فرهنگی اشاره کرد و فرمود تهاجم فرهنگی مانند بمب شیمیایی در کشور عمل می کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس اضافه کرد: در مقابله با فتنه انگیزی دشمنان، آحاد ملت ایران هوشیار هستند و همچنان دشمنان درصدد تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران هستند.

کارگر تصریح کرد: تهاجم به مرزهای ایمانی و تبدیل کردن نقاط قوت به نقاط ضعف از رویکردهای دشمنان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس ادامه داد: بعضی از مسئولان ارشد نظام‌ می گویند که نباید به سراغ انرژی هسته ای رفت، اما باید پذیرفت اگر این قدرت بازدارنده نبود، نمی توانستیم با دشمنان در سال های گذشته مقابله کنیم.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی و حماسه ۹ دی با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور پرشور مردم ولایتمدار سراسر کشور در واکنش به اغتشاشات هواداران گروهی معاند در سال ۱۳۸۸ برگزار شد و در تقویم کشورمان ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

به گزارش ایرنا، استان سمنان سه هزار شهید، هفت هزار و ۶۰۰ جانباز پنج درصد به بالا، ۲۴۵ آزاده دارد که در شاخص تعداد شهید رتبه سوم، در شاخص تعداد حانبازان رتبه دوم و در شاخص تعداد رزمندگان رتبه اول را در کشور دارد.

کد خبر 426750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha